
BMW se suočio s velikim izazovima u trećem tromesečju zbog manje prodaje, posebno u Kini, te brojnih opoziva.
Prihodi od prodaje su pali za gotovo 16 posto na godišnjem nivou, na 32,4 milijarde evra, dok je dobit pala za 84 posto, na 476 miliona evra, objavila je kompanija.
Poslovanje između jula i septembra, kako prenosi francuska agencija AFP, negativno je iznenadilo i analitičare, koji su očekivali pad ključnih poslovnih pokazatelja, ali ne toliki. Sve lošiji rezultati nemačkog proizvođača vrhunskih vozila su još jedan pokazatelj krize u evropskom automobilskom sektoru.
Grupa, koja je takođe poznata po markama Rolls-Royce i Mini, isporučila je 13 posto manje automobila u trećem tromesečju nego godinu ranije, pri čemu su isporuke trgovcima pale za čak 30 posto na ključnom kineskom tržištu.
Kako ističu iz kompanije, izazovi su bili zaista veliki, a najveći je slaba potražnja u Kini. Dodatne probleme je predstavljalo 1,5 miliona opoziva vozila zbog kvara na kočionom sistemu.
Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse ostaje optimista uprkos lošim kvartalnim rezultatima. “U poslednjem kvartalu ove godine vraćamo se većim primanjima i pratimo zacrtani cilj za celu godinu”, naglasio je Zipse.
Izvor: Seebiz.eu / AFP
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW