
Sve su glasnije informacije da su pojedini proizvođači našli još jedan način za zaradu.
Prošetajte gradom i bićete bombardovani reklamama. Isto će se dogoditi i u vožnji automobilom gde će vas "napasti“ atraktivno skrojene reklame na panelima uz put. Ako upalite telefon, kompjuter ili televizor, dogodiće se isto. E, pa zašto se to ne bi dogodilo čim sednete u automobil?
Kako piše Index.hr, upravo to je izgleda palo na pamet nekome u Fordu, koji bi uskoro mogao da počne s uvođenjem personalizovanih reklama u infotainment sisteme budućih modela.
Još u februaru 2023. Ford je podneo tehnološki patent za takav sistem u SAD-u. Tek je nedavno objavljen i ukazuje da može da prikazuje reklame na ekranu infotainment sistema vozila. I tu ne staje jer bi mogao da reprodukuje oglase preko zvučnika automobila i prilagodi reklame na bazi rute kretanja, istorijskih podataka prikupljenih od vozača, pa čak i razgovora putnika unutar automobila.
U razgovoru s Auto Newsom, analitičar ABI Researcha Abu Majah je rekao da bi ciljani oglasi mogli da izazovu kod vlasnika vozila osećaj da Ford zadire u njihov privatni prostor, što bi dovelo do negativne percepcije marke. "Uopšteno, ljudi ne žele da im se prodaju ili reklamiraju automobili", rekao je.
Ford nije potvrdio da li će tehnologija opisana u ovom patentu doći u proizvodnju. Prema rečima predstavnika Forda Alana Hola, "podnošenje zahteva za patente je normalan deo svakog snažnog poslovanja jer proces štiti nove ideje i pomaže da se izgradi robustan portfelj intelektualnog vlasništva".
Izvor: Index.hr / Auto News
Foto: Ford