home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Temerariro

Kada je poslednji Audi R8 sišao s proizvodne trake u martu, sa sobom je arhivirao moćni V10. Legendarni 5,2 litarski motor je nestao jer Lamborghini koristi drugačiji pogonski sklop u nasledniku Huracana. To je V8 motor s hibridnim sistemom.

Rouven Mohr, Lamborghinijev glavni tehnički direktor, objasnio je u intervjuu za magazin Top Gear zašto je V10 mrtav. Snaga tog motora morala bi da se smanji za čak 20% da bi se držao korak sa sve strožim emisijskim propisima. Motor je najviše razvijao 631 KS, tako da bi taj novi motor razvijao 500 KS, što je iz pozicije supersportskog automobila (danas) premalo. Toliko je razvijao V10 motor u Gallardu pre više od dve decenije.

Lamborghini Temerariro

Bilo je idaja da naslednik Huracana, nazvan Temerariro dobije i V6 motor, ali to je otklonjeno jer bi prelazak s V10 motora na četiri cilindra manje ipak bio prevelik. Tako je izabran V8 motor. Novi 4,0 litarski benzinski motor proizvodi 789 KS. Mohr kaže da inženjeri mogu da izvuku još 80 KS. Lamborghini može da podesi i elektromotore, što rezultira kombinovanom snagom koja bi dostigla granicu od 1000 KS.

Izvor: Revijahak.hr / Topgear.com

Foto: Arhiva Autoblog.com / Lamborghini



čitanja : 271



Komentari