
Kineski BYD je u procesu izgradnje fabrike automobila u Mađarskoj. Proizvodiće električne automobile u segmentima kompaktnih i malih automobila počev od 2025. godine. Lociranjem proizvodnje u Mađarskoj, BYD može, između ostalog, da izbegne kaznene carine EU-a na električne automobile proizvedene u Kini.
– Prva dva automobila koja ćemo proizvoditi biće Dolphin (dužina 407 cm, snaga 150 kW/204 KS, domet do 427 km) i kompaktni SUV Atto 3 (snaga 150 kW/204 KS, domet 420 km) – rekla je evropska menadžerka BYD-a Stella Li za nemačke novine Capital.

Premeštanjem proizvodnje u Evropu se takođe smanjuje vreme isporuke za nekoliko nedelja, što će omogućiti BYD-u da brže isporuči nove iteracije svojih automobila na tržište. Osim toga, nada se da će se povećati poverenje među evropskim potrošačima, prenosi Revija HAK.
Trenutno je BYD Atto 3 najpopularniji model marke u Evropi, ali prodajne brojke su još uvek skromne. BYD takođe planira da uvede još dva modela u proizvodnju u narednim godinama. Prema Li, to je BYD Atto 2 koji se nalazi između Atto 3 i Dolphina, dok će četvrti i najmanji električni model biti Seagull.


– Idemo napred korak po korak uvodeći jedan model za drugim. BYD tada više neće uvoziti automobile iz Kine – zaključuje Li.
Izvor:
Revijahak.hr / Capital
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD