
Suprotno nedavnim izveštajima, Citroen ne razmatra moderni 2CV
Šef Citroena Tijeri Koskas je rekao da „nema konkretnih projekata“ koji se odnose na modernu verziju kultnog 2CV, ali će umesto toga povećati ponudu „drugačijih“ i „pristupačnih“ porodičnih automobila, otkriva Auto Express.
Novinari britanskog magazina su pitali Koskasa i da li njegov tim obraća posebnu pažnju na uspeh najnovijeg Renaulta 5 i da li bi Citroen mogao da iskoristi novootkriveni apetit javnosti za retro rimejkovima. „Radije gledamo unapred“, kaže tim povodom Koskas. „Uveli smo jezik dizajna koji je sada sasvim jasan i veoma vidljiv u različitim automobilima. Mislim da treba da budemo prepoznati i da gledamo napred. Neću da gledam unazad.”
„Znamo da imamo super-ikonične proizvode“, rekao je on. „Nisam protiv toga da, možda jednog dana, imam jedno kultno vozilo koje će podsećati na slavnu prošlost Citroena. Ali opet, ne želim da to bude opšti pravac“, kaže Koskas.
Umesto toga, Citroen će obnoviti fokus na ponudu jedinstvenih porodičnih automobila po pristupačnim cenama. C3 i e-C3 su bili izjava o namerama, koristeći Smart Car platform matične kompanije Stellantis.
„Moramo da proširimo pozicioniranje brenda“, rekao je Koskas. „Ne samo u B segmentu kao što danas radimo sa C3 i C3 Aircrossom, već možda i u višem segmentu. „Na primer, u C-segmentu sa jeftinijim automobilima. I dalje mislim da imamo prilike da predlažemo različite oblike, različite linije automobila o kojima niko nije razmišljao i niko nije video.”
Prošle godine, Koskas je nagovestio radikalno novi Citroen, rekavši: „To je u suštini nešto što ne postoji na tržištu. To je nešto novo, i to veoma mnogo u DNK Citroena, koji je bio veoma hrabar brend u poslednjih 105 godina. „U Citroenu zaista postoji tradicija da se mogu razbiti kodeksi i predložiti stvari koje ranije nisu bile predložene“, nastavio je Koskas. „To je bio slučaj sa mnogim, mnogim automobilima koje smo nudili u prošlosti, počev od 2CV i sa DS-om, i mislim da je to zaista deo naše tradicije i to je nešto od čega nećemo odustati.”
Ovo, plus njegovi nedavni komentari o pristupačnom modelu C segmenta, sugeriše da Koskas planira porodični automobil veličine Volkswagen Golfa ili Ford Focusa koji će takođe biti na platformi Smart Car, koja se nudi sa izborom benzinskih, hibridnih i potpuno električnog pogona. Međutim, s obzirom na njegovu najavu o „različitim“ stilovima karoserije, njen tačan oblik ostaje da se vidi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs