home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID. Unyx

Kina je "fitnes centar" za automobilsku industriju, rekao je izvršni direktor Volkswagena (VW) Oliver Blume u razgovoru za nemački nedeljnik Die Zeit, istakavši da su kineski proizvođači u kratkom roku postali konkurentni zahvaljujući inovacijama.

"Inovacije, primera radi u baterijama, softveru i autonomnoj vožnji, razvijaju se (u Kini - op. ur.) pragmatično i ekonomično, vrlo brzo i veoma kreativno", rekao je Blume za Die Zeit.

Takav stav i stručnost Kine mogu po njegovim rečima da se iskoriste za transfer inovacija na celu kompaniju, posebno u Nemačkoj gde je prodaja osetno posustala, navodi Index.hr.

"Od kineskog uvoza se ne možemo zaštititi pukim uvođenjem carina"

Šef VW-a smatra da se zaštita evropskog automobilskog tržišta od kineskog uvoza ne može svesti na puko uvođenje carina.

"Glavni cilj bi trebalo da bude inteligentna organizacija carina", rekao je, dodajući da bi mogle da se povežu s podsticajima na ulaganja.

VW-ova prodaja se smanjila lane zbog lošijih rezultata u Kini, gde je automobilski div prodao gotovo 10 posto manje vozila nego u 2023. godini. Zadržali su ipak vodeću poziciju na tržištu vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, s tržišnim udelom većim od 20 posto, primećuje novinska agencija dpa.

BYD odavno pretekao VW

Na tržištu električnih automobila odavno ga je pretekao kineski BYD.

"U Kini se u kratkom periodu razvila konkurentna automobilska industrija i to je za nas sada neka vrsta 'fitnes' centra", zaključio je Blume.

Izvor: Hina / Index.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 229



Komentari