
U svojoj novoj kampanji za e-C4, Citroen se vraća tradiciji filmova visokog spektakla, kombinujući naučnu fantastiku i emocije.
Kampanja, koju je režirao reditelj Geri Fridman, priča zadivljujuću i neočekivanu priču o neverovatnom prijateljstvu između mlade žene i vanzemaljca.
Ljudska protagonistkinja čini sve da pomogne svom novom prijatelju da pronađe svoj svemirski brod. Uzbudljive jurnjave koje uključuju vojne helikoptere i policijske automobile naglašavaju njihovu avanturu u e-C4. Ali baš kada se čini da se sve bliži srećnom kraju, vanzemaljac otkriva pravu opsesiju za e-C4, birajući revolucionarni komfor vozila umesto da nastavi svoje galaktičko putovanje.
Jedinstvena mešavina naučne fantastike i emocija
„Želeli smo da uhvatimo suštinu Citroena: nudimo vozila koja kombinuju inovaciju, pristupačnost i životnu radost,” objašnjava Federiko Gorije, direktor marketinga Citroena. „Ova kampanja istražuje univerzalne emocije kao što su samopouzdanje i iznenađenje, istovremeno naglašavajući udobnost bez premca Citroena e-C4."
Kampanja počinje 2. februara u Francuskoj jednominutnim TV formatom, pre nego što se proširi na Evropu i Tursku.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs