
Alain Favey postao šef Peugeota
Stellantis je napravio promene u menadžmentu s ciljem pojednostavljenja svoje organizacije.
Ove mere će omogućiti balans između regionalnih i globalnih odgovornosti, brže donošenje odluka i njihovo izvršavanje. Takođe, dodatno će ojačati Stellantisovu posvećenost slušanju glasa kupaca te postaviti temelje za novi rast, navodi Klix.ba.
Regije će od sada imati poboljšane lokalne mogućnosti donošenja i izvršavanja odluka u pogledu planiranja proizvoda, njihovog razvoja, industrijskih i komercijalnih aktivnosti, dok će koordinacija s globalnim funkcijama biti održana i sve to u svrhu boljeg služenja kupcima.
Softverske aktivnosti su sada integrisane u organizaciju za razvoj proizvoda i tehnologije, koju vodi Ned Curic, čime se pojednostavljuje proces plasiranja inovativnih proizvoda svih brendova na sva tržišta na kojim kompanija radi.
Pored trenutne uloge glavnog izvršnog direktora za regije Amerike, Antonio Filosa preuzima globalno vodstvo kvaliteta, što je ključno za obećanja koja kompanija daje kupcima.
Korporativni poslovi i komunikacije su kombinovani da bi se bolje podržao stalni angažman kompanije sa svim zainteresovanim stranama na čelu s Clarom Ingen-Housz. Kreirano je i novo marketinško odeljenje, koji predvodi Olivier François, tako da se došlo do pregrupisanja u svrhu bolje podrške brendovima, posebno kroz oglašavanje, globalne događaje i sponzorstva.
Bob Broderdorf je zadužen da vodi Jeep, Alain Favey se pridružuje Stellantisu i imenovan je šefom Peugeota, dok je Xavier Peugeot na čelu brenda DS Automobiles. Anne Abboud je dobila ulogu vođe odeljenja za komercijalna vozila Stellantis Pro One.
Stellantis još uvek traži stalnog glavnog izvršnog direktora, a tim procesom rukovodi Posebni odbor Upravnog odbora. Ova pozicija će biti popunjena u prvoj polovini 2025. godine.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Stellantis