
Portparol kompanije je za Top Gear izjavio da je projekat otkazan zbog nedostatka potražnje u segmentu supersportskih automobila. To znači da nije bilo dovoljno zainteresovanih da bi se garantovala profitabilnost projekta.
Navodno su bila predviđena tri elektromotora sa kombinovanih više od 700 KS, dok bi ubrzanje do 100 km/h iznosilo dve sekunde.
Iz kompanije dodaju da ostajju posvećeni električnoj mobilnosti, a već nude mešavinu BEV, MHEV i SUS modela kreiranih da zadovolje različite potrebe kupaca i tržišta. Kao jedini luksuzni brend u okviru Stellantisa, Maserati nastavlja da se fokusira i ulaže u inovacije, performanse i italijansku izradu.
Treba podsetiti da je Maserati imao veoma lošu prodaju tokom prošle godine, budući da je ovaj brend u 2024. zabeležio pad od čak 57 odsto. Isporuke su smanjene sa 26.600 automobila u 2023. na samo 11.300 jedinica prošle godine.
Pre nego što je podneo ostavku na mesto šefa čitavog Stellantisa, Karlos Tavares je za pad prodaje okrivio loš marketing. U intervjuu prošlog meseca, novoimenovani izvršni direktor Maseratija Santo Fićili je procenio da će kompanija i dalje biti u minusu ove godine, ali se nada da će 2026. biti profitabilna.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs