
Potrošači ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili čitačima otiska prsta, ali vole nadzor mrtvog ugla i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvek uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu da žive i šta će ih najverovatnije iznervirati, piše Revija HAK.
Neki od zaključaka ovde imaju puno smisla. Ekrani za suvozače, na primer, nisu nešto u čemu vozači vide vrednost. J. D. Power primećuje da samo 10% vozila svakodnevno vozi osobu na prednjem sedištu, zbog čega postavljanje ekrana nije neophodno. Kontrole gestikulacijom koje omogućavaju vozaču da prilagodi funkcije prelaskom prsta u vazduhu takođe nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost. Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestikulacijama, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspešno pokušavaju da reše problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.
Izvor: Revijahak.hr / J.D. Power
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes