home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lancia Ypsilon
 
Lancia Ypsilon obeležava čertiri decenije od pojavljivanja, uspostavljajući svoje nasleđe kao ikona elegancije i inovacije u svetu automobila.

Lancia Y10

Od svog prvog pojavljivanja na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 1985. godine, ovaj gradski automobil je uživao u pet generacija i 36 specijalnih serija, a osvojio je preko tri miliona vozača. I danas, nasleđe živi sa Novim Ypsilonom, prvim vozilom u novoj eri brenda.

Lancia Y10 & Ypsilon

Zahvaljujući svom snažnom i posebnom identitetu, kultno vozilo je postalo brend unutar brenda i uvek je spajalo bezvremenski dizajn sa prefinjenim enterijerom i tehnološkim inovacijama.

* Ypsilon proslavlja četiri decenije, uspostavljajući svoje nasleđe kao evropska automobilska ikona zahvaljujući svom prepoznatljivom stilu i sposobnosti da ostane ispred svih

* Od modela Y10 iz 1985. do novog Ypsilona koji je prikazan prošle godine, ikona Lancije se godinama razvijala, ali je uvek ostala verna svom jedinstvenom DNK, čak i dok je odgovarala na povećane zahteve javnosti u pogledu tehnologije i održivosti

* Uvek sposoban da kombinuje ekskluzivnost i prilagođavanje, 5 generacija i 36 specijalnih serija, održale su ga jedinstvenim i relevantnim tokom godina

* Od uvođenja FIRE motora i pogona na sve točkove na Y10 do novog Ypsilona sa hibridnim i električnim motorima sledeće generacije, Lancia je uvek bila na vrhuncu urbane mobilnosti zahvaljujući svom fokusu na tehnologiju i održivost

* Lancia Ypsilon je stvorila poseban odnos sa ženama zahvaljujući svom sofisticiranom stilu, prefinjenoj završnoj obradi i urbanoj svestranosti, postavši ikona dizajna i nosilac standarda u segmentu premijum gradskih automobila

* Novi Ypsilon Rally4 HF označava Lancijin povratak u svet motosporta i uključuje ambiciozan projekat koji odaje počast trkačkom nasleđu brenda i otvara vrata novoj eri za ljubitelje trka na i van puta

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 192



Komentari