home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Honda fabrika
 
Honda se oslanja na automatizaciju i AI tehnologiju u procesu transformacije proizvodnje električnih automobila u Kini, tako da je potrebu za radnicima smanjila za oko 30 posto. Iako roboti još uvek nisu potpuno zamenili ljude, Honda ipak sledi napore kompanija poput Mercedesa, BMW-a i Dongfenga, tako da budućnost po ljudske radnike ne izgleda dobro.

Honda je nedavno pokrenula proizvodnju potpuno električnog modela Ye P7 zajedno s Guangzhou Automobile Grupom kao partnerom. Fabrika u gradu Guangzhou koristi automatski vođena vozila ili AGV vozila za transport različitih komponenti u svojoj fabrici, uključujući teške baterije. Tradicionalno, za te poslove su bili potrebni ljudi.

Međutim, Honda sada koristi AI tehnologiju za usavršavanje procesa varenja u proizvodnji modela Ye P7, a cilj je smanjiti fiksne troškove što je više moguće. U kompaniji vide elektrifikaciju kao priliku da se promeni način proizvodnje vozila, odnosno šansu da se promeni sve od "temelja", navodi Klix.ba.

Honda fabrika

Ye P7 je važan model za Hondu. Na većini zapadnih tržišta japanska kompanija je zaostala za mnogim rivalima kada je reč o potpuno električnim vozilima koja privlače mase. S obzirom na činjenicu da je Kina brzo postala najveće pojedinačno tržište električnih vozila, Honda ne može dozvoliti da zaostaje za rivalima, jer bi to negativno delovalo na prodaju u Kini.

Baš kao i model S7 predstavljen ranije ovog meseca, koji se proizvodi u saradnji s Dongfengom, P7 je dobio bateriju kapaciteta 89,8 kWh, dok osnovne modele pokreće pozadi postavljeni motor, koji isporučuje 272 KS. Dostupna je i verzija s dva motora, koja raspolaže sa 476 KS. Modeli sa zadnjim pogonom mogu preći 650 kilometara s jednim punjenjem baterije, dok verzija s dva motora i pogonom na sva četiri točka ima domet od 620 kilometara.

Izvor: Klix.ba / Carscoops.com

Foto: Honda



čitanja : 300



Komentari