Honda smanjila broj radnika u fabrici električnih vozila, zamenila ih robotima i AI tehnologijom

Honda je nedavno pokrenula proizvodnju potpuno električnog modela Ye P7 zajedno s Guangzhou Automobile Grupom kao partnerom. Fabrika u gradu Guangzhou koristi automatski vođena vozila ili AGV vozila za transport različitih komponenti u svojoj fabrici, uključujući teške baterije. Tradicionalno, za te poslove su bili potrebni ljudi.
Međutim, Honda sada koristi AI tehnologiju za usavršavanje procesa varenja u proizvodnji modela Ye P7, a cilj je smanjiti fiksne troškove što je više moguće. U kompaniji vide elektrifikaciju kao priliku da se promeni način proizvodnje vozila, odnosno šansu da se promeni sve od "temelja", navodi Klix.ba.

Ye P7 je važan model za Hondu. Na većini zapadnih tržišta japanska kompanija je zaostala za mnogim rivalima kada je reč o potpuno električnim vozilima koja privlače mase. S obzirom na činjenicu da je Kina brzo postala najveće pojedinačno tržište električnih vozila, Honda ne može dozvoliti da zaostaje za rivalima, jer bi to negativno delovalo na prodaju u Kini.
Baš kao i model S7 predstavljen ranije ovog meseca, koji se proizvodi u saradnji s Dongfengom, P7 je dobio bateriju kapaciteta 89,8 kWh, dok osnovne modele pokreće pozadi postavljeni motor, koji isporučuje 272 KS. Dostupna je i verzija s dva motora, koja raspolaže sa 476 KS. Modeli sa zadnjim pogonom mogu preći 650 kilometara s jednim punjenjem baterije, dok verzija s dva motora i pogonom na sva četiri točka ima domet od 620 kilometara.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Honda