home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota FT-Se
 
Prošle su gotovo dve godine otkako nam je Toyota najavila električni sportski automobil, ali koncept FT-Se još se nije razvio u serijski model i na njega će kupci morati još dugo da sačekaju. Umesto toga, predsednik Toyote bi se radije držao sportskih vozila pokretanih motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Akio Toyoda je jasno izrazio svoje preferencije u intervjuu za Automotive News: „Za mene kao vrhunskog vozača, moja definicija sportskog automobila je nešto s mirisom benzina i bučnim motorom.“ Priznaje da unutar Toyote postoje ljudi koji teže zabavnom električnom vozilu, ali on bi se puno radije držao dobrog starog SUS motora, navodi Jutarnji.hr.

Akio Toyoda nije tipičan visokopozicionirani rukovodilac koji celi dan provodi zatvoren u kancelariji. On je Toyotin "glavni vozač" s alter egom: Morizo Kinoshita. Ovo ime je uzeo 2007. za 24-časovnu trku izdržljivosti na Nirburgringu i od tada ga koristi. I danas rado seda za volan testnih i sportskih modela Toyote. U novije vreme, ovo ime možda pamtite iz posebnog izdanja GR Corolle i manje poznatog crossovera Lexus LBX Morizo ​​RR.

Toyoda priznaje da „nije uzbudljivo“ utrkivati ​​se s električnim vozilima jer baterija ne traje na stazi duže od sat vremena. Drugim rečima, predsednik kompanije tvrdi da trenutna tehnologija nije na visini zadatka, dodajući da bi trka električnih automobila bila „trka vremena punjenja ili zamene baterije“.

Predsednik Toyote je već izrazio svoje oklevanje u vezi s električnim vozilima. Pre nešto više od godinu dana, Toyoda je rekao da električni automobili nikada neće predstavljati više od 30 posto globalne prodaje. Uprkos tome, primetili smo da je japanski automobilski div povećao svoje napore prema nultoj emisiji širenjem svoje ponude električnih vozila globalno, a posebno u Kini.

Izvor: Jutarnji.hr / Automotive News / Motor1.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 235



Komentari