
Volvo Cars, u većinskom vlasništvu kineske kompanije Geely, saopštio je da je prodaja potpuno električnih automobila pala za 32 odsto i čini 20 odsto ukupne prodaje. Prodaja elektrifikovanih automobila u celini, uključujući i plug-in hibride, pala je za 16 odsto i čini 45 odsto ukupne prodaje, prenosi Reuters.
Volvo Cars, pod pritiskom novih tarifa američkog predsednika Donalda Trampa, žonglira saradnjom sa kompanijom Geely na smanjenju troškova, dok pokušava da nastavi da prodaje automobile američkim potrošačima, koji favorizuju hibride i modele sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Kompanija sa sedištem u Švedskoj, zajedno sa evropskim konkurentima, takođe želi da pridobije kineske kupce uprkos jakoj konkurenciji lokalnih proizvođača automobila koji nude pristupačnija električna vozila.
Akcije kompanije Volvo Cars, koja je u aprilu povukla svoju prognozu zarade za naredne dve godine zbog carina, pale su za tri procenta u jutarnjem trgovanju, čime je pad od početka godine dostigao 29 odsto. Kompanija nije pružila detalje o regionalnoj prodaji.
Izvor: Biznis.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volvo