
Rimac Nevera je brža od Jeska prilikom starta, ali kada se "pokrene", Koenigseggovu zver je nemoguće pratiti.
Kako navodi Klix.ba, iza upravljača Jeska Absolut je bio Koenigseggov testni vozač, a tokom vožnje se koristio Dragy GPS merač. Automobil je prošle godine postavio niz novih rekorda, ubrzao je od 0 do 100 km/h za 2,79 sekundi, što je impresivno posebno zbog činjenice da se svih 1.600 KS prenosi na zadnje točkove.
Kada Jesko prenese svu svoju snagu na podlogu, od 100 do 200 km/h stiže za 2,74 sekunde, dok mu je za ubrzanje od 200 do 300 km/h potrebno 3,96 sekundi. Automobil prelazi udaljenost od 402 metra za 8,88 sekundi kada dostiže brzinu od 291 km/h. Pola milje je prešao za 13,27 sekundi te je dostigao brzinu od 359,83 km/h, što je "lagano" novi svetski rekord.
Video je na Instagramu objavio Christian von Koenigsegg, a možda i najinteresantnija stvar koju prikazuje je to kako je dobro programiran launch control sistem. S toliko snage prenesene na asfalt samo preko zadnjih točkova, očekivalo bi se da Jesko krene uz oblak dima spaljenih guma, ali automobil je krenuo gotovo bez proklizavanja točkova.
Carwow je imao šansu da testira isti Jesko Absolute u Koenigseggovoj fabrici te ga je uporedio s Regerom u utlimativnom testu nadmoći hiperautomobila. Pre Jeska je Regera držala rekord za najbolje vreme ubrzanja od 0 do 400 km/h koje je ikada zabeleženo za jedan serijski automobil, ali Jesko ju je ostavio u prašini tokom ovih trka ubrzanja.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Koenigsegg