home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa 33 Stradale
 
Nakon što je Alfa Romeo ponudio (i odmah rasprodao) super automobil 33 Stradale (ograničen na samo 33 jedinice i baziran na Maseratiju MC20), u ovoj kompaniji ipak nisu zaboravili ni na mejnstrim sportske automobile.

U razgovoru za britanski Car Magazine, šef marketinga kompanije je rekao: „Svako ko radi u Alfa Romeu će vam reći da bismo želeli da imamo još jedan automobil sa visokim performansama.“ Međutim, Kristijano Fiorio je izjavio da kompanija mora da „ispuni očekivanja“ pre nego što se fokusira na „snove“.

Dodao je da su relativno mali brend i da nemaju iste resurse kao Audi, Mercedes i Porsche. Kao rezultat toga, fokusirani su na ponovno uspostavljanje osnova pre nego što se okrenu zabavnim proizvodima koji bi verovatno generisali više interesovanja nego stvarne prodaje.

Kako je Fiorio objasnio: „Izbacujemo jedan novi model svake godine, dokazujući da smo sposobni da ga realizujemo, da ga učinimo profitabilnim, da ostvarimo brojke koje su prihvatljive za investiciju koju smo uložili. Kada postignemo dobre rezultate u tome, onda možemo da sanjamo.“  To znači da kompanija mora da se prvi pozabavi modelima poput Giulije i Stelvija sledeće generacije, pre nego što se upusti u avanturu.

Međutim, kada sportski automobil konačno stigne, možda neće biti dvosed. Umesto toga, publikacija sugeriše da bi mnogao da se bazira na platformi STLA Large koja je osnova Dodge Chargera. To implicira da bismo mogli da dočekamo kupe koji bi mogao da se takmiči sa modelima kao što su BMW M4 i Mercedes-AMG CLE 53.

Kako bilo, malo je verovatno da će se automobil pojaviti pre kraja decenije ili početka 2030-ih.

Zanimljivo je da je Fiorio sugerisao da je 33 Stradale odobren jer je to bio projekat nakon radnog vremena koji nije uticao ni na šta drugo.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 383



Komentari