home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota GR Supra Final Edition
 
Toyota je izgradila reputaciju proizvođača bezbednih i pouzdanih vozila, mada mnoga od njih nisu previše uzbudljiva. Međutim, kompanija često izbaci i nešto sasvim suprotno svojoj "klasici" poput modela GT86, Supre, ludog Yarisa GR i robusnih terenskih vozila poput Land Cruisera, ali čini se da žele još više "zabave" u svojoj ponudi.

Govoreći tokom nedavne prezentacije finansijskih rezultata, predsednik Toyote Koji Sato je rekao: „Automobil nije automobil ako nije zabavan. Zato nikada nećemo dozvoliti da naši automobili postanu roba.“

Kako prenosi Jutarnji.hr, Sato je dodao da današnji kupci više nisu kupci s "logičnim razmišljanjem leve strane mozga" koji jednostavno traže bolje specifikacije i opremu. Kao rezultat toga, Toyota "više ne može da prodaje automobile koji samo drugačije izgledaju, nude nešto bolju potrošnju ili nove tehnologije". Umesto toga, veruje da je put do uspeha kroz strast i emocije. Kao što je Sato primetio, „Sportski automobili moraju biti elegantni, ali ako se ista ta strast ne može pronaći u drugim vrstama automobila, nećete moći doći do kupaca.“

Ostaje da se vidi kako će se to preneti na buduće proizvode, ali Satoovi komentari sugerišu da će budući modeli Toyote imati više sportski dizajn i pružati emocionalnije iskustvo vožnje.

Toyota GR Yaris

Sve ovo dolazi u malo čudnom trenutku kada je najveća sportska ikona ove marke "na samrti". GR Supra Final Edition je predstavljena početkom ove godine i označava kraj jedne ere. Budućnost vezana uz sportske aute takođe izgleda maglovito jer je Toyota prošle godine prodala mali broj Supri širom sveta pa se naslednik ne čini kao pametna poslovna odluka. Naravno, ovo ne bi bio prvi put da Supra nestane, jer je sportski automobil imao veliku 17-godišnju pauzu pre nego što se vratio 2019. godine.

Izvor: Jutarnji.hr / Motor1.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 74



Komentari