
Mada je Brandstätter upoređivao kupce električnih vozila u Evropi i Kini, jedno je konstanta – veliki ekrani su zamenili tipke i točkiće s pomoću kojih upravljate funkcijama vozila. Ali Volkswagen sada najavljuje povratak funkcijskih tipki za osnovne funkcije, poput klima-uređaja.
Kako piše Revija HAK, prosečni kupci automobila u Evropi imaju 56 godina, a u Kini su kupci mnogo mlađi i tu je velika razlika i u odnosu prema tehnologiji. Naime, kupci električnih vozila u Kini imaju oko 35 godina u proseku.
– Kina predvodi globalnu transformaciju u e-mobilnosti, posebno u hemiji baterija, integraciji sklopova sistema aktivne bezbednosti i urbanoj infrastrukturi za električna vozila. Ujedinjeni tehnološki ekosistem kineskog tržišta ne može da se uporedi ni s jednim drugim. Ali ono što funkcioniše u gradu poput Šangaja, gde prosečne brzine iznose ispod 30 km/h, ne mora automatski da se prenese na nemački autoput, gde npr. sistemi potpomognute vožnje takođe moraju da rade i pri maksimalnim brzinama. To je ujedno i jedan od razloga zašto mnogi kineski proizvođači originalne opreme ne nude neke od svojih tehnologija u Evropi – objasnio je Ralf Brandstätter u tekstu koji je objavio na Linkedinu.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen