home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID. Unyx
 
Ralf Brandstätter, direktor Volkswagena u Kini, objasnio je da kupci u Evropi preferiraju taktilne kontrole, trajnost i kvalitet vozila te dinamiku vožnje. U Kini je drugačija priča, gde kupci daju prednost vozilima s veštačkom inteligencijom, povezanim vozilima, s besprekornim glasovnim upravljanjem i pametnim kokpitima.

Mada je Brandstätter upoređivao kupce električnih vozila u Evropi i Kini, jedno je konstanta – veliki ekrani su zamenili tipke i točkiće s pomoću kojih upravljate funkcijama vozila. Ali Volkswagen sada najavljuje povratak funkcijskih tipki za osnovne funkcije, poput klima-uređaja.

Kako piše Revija HAK, prosečni kupci automobila u Evropi imaju 56 godina, a u Kini su kupci mnogo mlađi i tu je velika razlika i u odnosu prema tehnologiji. Naime, kupci električnih vozila u Kini imaju oko 35 godina u proseku.

– Kina predvodi globalnu transformaciju u e-mobilnosti, posebno u hemiji baterija, integraciji sklopova sistema aktivne bezbednosti i urbanoj infrastrukturi za električna vozila. Ujedinjeni tehnološki ekosistem kineskog tržišta ne može da se uporedi ni s jednim drugim. Ali ono što funkcioniše u gradu poput Šangaja, gde prosečne brzine iznose ispod 30 km/h, ne mora automatski da se prenese na nemački autoput, gde npr. sistemi potpomognute vožnje takođe moraju da rade i pri maksimalnim brzinama. To je ujedno i jedan od razloga zašto mnogi kineski proizvođači originalne opreme ne nude neke od svojih tehnologija u Evropi – objasnio je Ralf Brandstätter u tekstu koji je objavio na Linkedinu.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1013



Komentari