
Budući McLarenovi električni superautomobili mogli bi da usvoje kineske tehnologije zahvaljujući spajanju britanske kompanije i Forsevena, britanskog startapa za električna vozila.
Partnerstvo između dve kompanije, u stvari, približava Kinu Evropi. Veza između dva brenda je CYVN Holdings, investicioni fond iz Abu Dabija koji poseduje i McLaren i udeo od preko 20 posto u kineskom brendu Nio.
Nakon pet godina finansijskih teškoća, McLaren je zatražio nove resurse za suočavanje s električnom tranzicijom. Spajanje s Forsevenom - uz podršku CYVN-a - omogućiće mu pristup naprednim tehnologijama zahvaljujući nedavnom ugovoru o licenciranju između Forsevena i marke Nio.
Iako je izvršni direktor McLarena, Majkl Lejters, oduvek izražavao oprez u pogledu mogućnosti da superautomobili ovog brenda budu potpuno električni, ovo partnerstvo otvara put mogućim evolucijama, uključujući visokoperformansne hibride i moguće čisto električne automobile, upravo korišćenjem znanja koje je Nio stekao tokom vremena.
Kako navodi Klix.ba, ova strategija je deo šireg plana bliskoistočnih investitora, sve uticajnijih u globalnom automobilskom sektoru. Uz podršku CYVN-a, spajanje McLarena i Forsevena moglo bi da predstavlja prekretnicu za brend iz Vokinga, kombinujući britansko znanje s kineskim tehnologijama za električnu mobilnost u jedinstvenoj mešavini.
Još jedan ključni aspekt spajanja je širenje asortimana. Kao što su Ferrari, Lamborghini i Porsche već učinili, McLaren bi takođe mogao da predstavi luksuzni SUV i sportsku limuzinu, proširujući asortiman modela za svoju publiku bez žrtvovanja suštine brenda.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / McLaren