
Stellantis je to ponovo učinio ove nedelje kada je Rojters pitao kompaniju da li planira da proda Maserati usred nove glasine.
Kako piše Motor1, portparol je odbacio navode i rekao: „S poštovanjem, Maserati nije na prodaju“, potvrđujući svoju posvećenost brendu.
Međutim, dva Rojtersova izvora tvrde da bi McKinsey, konsultantska firma koju je Stellantis angažovao u aprilu, mogla da preporuči kompaniji da se na neki način odrekne Maseratija. To je navodno jedna od opcija koju McKinsey istražuje za proizvođača automobila.
Prema jednom izvoru, Stellantis je rekao konsultantskoj kući da razmotri sve mogućnosti za posrnuli brend. Međutim, McKinsey je navodno još uvek u ranim fazama svog rada, tako da je malo verovatno da će uskoro biti doneta konačna odluka o budućnosti Maseratija.
Drugi izvor je rekao Rojtersu da postoji neslaganje među upravnim odborom oko toga šta da se radi sa italijanskom kompanijom. Neki navodno veruju da brend ima vrednost za proizvođača automobila kao njihov jedini luksuzni brend. Međutim, drugi misle da Stellantis nema resurse da podrži Maserati dok se bori da obnovi svoju ponudu.
U vezi sa onim što je pošlo po zlu u Maseratiju, bivši generalni direktor Stellantisa, Karlos Tavares, izjavio je da su proizvodi bili u redu, ali da je loš marketing doveo do nedostatka jasnog pozicioniranja brenda.
Osim toga, potpuno električni MC20 je otkazan nakon što je kompanija shvatila da bogati kupci i dalje preferiraju SUS motore. Sledeća generacija Quattroportea, koji će takođe zameniti Ghibli, pomerena je za 2028. godinu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs