
Analiza, koju je agencija dpa imala na uvid, pokazuje da industrijski div posluje puno bolje nego pre godinu dana, kada je imao tržišni udeo od gotovo 32%.
BMW je zauzeo drugo mesto s 11%, uključujući Mini i Rolls-Royce. Tesla, koja je pre godinu dana bila druga s nešto manje od 12%, zabeležila je pad udela na 3,6%, ostavljajući je na osmom mestu.
VW je dugo dominirao ukupnim nemačkim tržištem automobila, obično čineći oko 40% prodaje, ali kompanija sa sedištem u Volfsburgu teško se etablirala na tržištu električnih automobila.
Dominacija kompanije bila je vidljiva i u analizi pojedinačnih marki, gde su VW marke zauzele prvo, treće, četvrto i peto mesto. BMW je bio jedina druga kompanija koja se probila među prvih pet na drugom mestu.
VW Grupa je takođe zauzela prvih šest mesta za najuspešnije modele, predvođena ID.7. BMW-ov X1 bio je na sedmom mestu, dok je Teslin Model Y - dugo prvi - završio na devetom mestu.
Izvor: Seebiz.eu / dpa
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen