

Kako prenosi Carscoops, kompanija planira da ovaj model predstavi i u Evropi, gde će usvojiti naziv CX-6e. EZ-60 je predstavljen u serijskoj formi na Šangajskom salonu automobila 23. aprila, prikupivši 10.060 prednarudžbina u prva dva dana. Kako su izvestio kineski 163.com, kompanija je otkrila da je ovaj broj porastao na 33.000 jedinica od 11. jula. Treba napomenuti da je zvanično lansiranje EZ-60 na tržište u Kini zakazano za septembar.

SUV dugačak 4850 mm će biti dostupan sa opcijom produženja dometa ili sa potpuno električnom pogonom u Kini, deleći svoje osnove sa Changanovim modelom Deepalom S07. Mazda još uvek nije objavila detaljne specifikacije, ali obećava produženi domet zahvaljujući sofisticiranoj aerodinamici.

Spoljašnji dizajn ostaje veran konceptu Mazda Arata iz 2024. godine, sa agresivnim LED farovima na oštrom nosu. Unutra se nalazi mnoštvo tehnologije, uključujući 26,5-inčni displej na instrument tabli, head-up displej sa proširenom stvarnošću, digitalne retrovizore, audio sistem sa 23 zvučnika, kao i sedišta sa grejanjem i ventilacijom.

I sedan Mazda EZ-6 i krosover EZ-60 će proizvodiit Changan u Kini, kao deo zajedničkog ulaganja sa japanskim proizvođačem automobila. Isto važi i za verzije za EU – nazvane Mazda 6e i CX-6e.
Mazda takođe radi i na sopstvenom električnom vozilu, koje bi trebalo da stigne 2027. godine. Model koji još uvek nema ime biće baziran na novoj platformi i koristiće baterije kompanije Panasonic. Električno vozilo će se proizvoditi u Japanu na istoj proizvodnoj liniji sa modelima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i hibridnim modelima.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs