home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Opel Vivaro H2
 
Budući da tržište vodonika ne pokazuje izglede za razvoj na srednji rok, Stellantis je odlučio da prekine svoj program razvoja tehnologije vodonikovih gorivnih ćelija. Kao rezultat toga, Stellantis ove godine neće lansirati svoju novu liniju vozila Pro One na vodonik.

Stellantis je objavio svoju odluku o prekidu programa razvoja tehnologije vodonikovih gorivnih ćelija (FCEV). Zbog ograničene dostupnosti infrastrukture za punjenje vodonikom, visokih kapitalnih zahteva i potrebe za jačim podsticajima potrošačima za kupovinu, kompanija ne očekuje prihvatanje lakih privrednih vozila na vodonik pre kraja decenije.

Kao rezultat toga, Stellantis ove godine neće lansirati svoju novu liniju vozila Pro One na vodonik. Serijska proizvodnja je trebalo da počne ovog leta u Hordainu u Francuskoj (srednje veliki kombiji) i Gliwicama u Poljskoj (veliki kombiji).

Stellantis Pro One

'U kontekstu u kojem se kompanija mobilizira da bi odgovorila na zahtevne propise o CO2 u Evropi, Stellantis je odlučio da prekine svoj program razvoja tehnologije vodonikovih gorivnih ćelija', objašnjava Jean-Philippe Imparato, glavni operativni direktor za proširenu Evropu.

'Tržište vodonika ostaje nišni segment, bez izgleda za srednjoročnu ekonomsku održivost. Moramo doneti jasne i odgovorne odluke da bismo obezbedili svoju konkurentnost i ispunili očekivanja naših kupaca s našom ofanzivom električnih i hibridnih putničkih i lakih komercijalnih vozila', nastavlja Imparato.

Peugeot Expert H2

Stellantis kaže da ova odluka neće uticati na zapošljavanje u njihovim proizvodnim pogonima. Aktivnosti istraživanja i razvoja vezane uz vodonikovu tehnologiju će biti preusmerene na druge projekte.

Izvor: Tportal.hr / Stellantis

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Stellantis 



čitanja : 114



Komentari