
Iako su nivoi emisije dozvoljeni za automobile nepromenjeni u odnosu na trenutne propise Euro 6e, biće testirani u širem (i težem) rasponu scenarija za koje se kaže da bolje odražavaju vožnju u stvarnom svetu. Takođe moraju ostati u skladu sa propisima 10 godina ili 124.000 milja (200.000 km), dvostruko duže nego trenutno. Emisije kočnica i guma će se takođe pratiti po prvi put.
U razgovoru za Autocar, izvršni direktor BMW M, Frank van Mil, rekao je da „izazov nije toliko bio napraviti motor koji je u skladu sa EU7“, već „održati performanse“.
Van Mil nije želeo da otkriva detalje, rekavši samo da su napravili neke „veoma zanimljive“ izmene o kojima će detaljno razgovarati u dogledno vreme.
„Šestocilindrični redni motor je naše nasleđe, a V8 ima dugu istoriju u trkama, tako da nameravamo da nastavimo“, rekao je Van Mil.
Na pitanje da li bi BMW M razmotrio smanjenje na trocilindrični ili četvorocilindrični motor sa povećanom elektrifikacijom kako bi se smanjile emisije, jednostavno je odgovorio: „Ne.“
Dodao je da takvi motori ne mogu da zadovolje M-ov „veoma specifičan način razmišljanja“ o tome kako želi da se voze sportski automobili, u pogledu isporuke obrtnog momenta, raspona obrtaja i težine njegovih modela. „Ne mogu da zamislim da stavim četvorocilindrični motor u M5“, rekao je Van Mil.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs