
Govoreći tokom onlajn prezentacije na kojoj se raspravljalo o finansijskim rezultatima Dacije za prvu polovinu 2025. godine (globalna prodaja Dacije u tom periodu inače iznosi 356.084 vozila), Marot je rekao da ćemo „morati malo da sačekamo za više informacija“ o elektrifikovanom Sanderu, ali je insistirao da je proizvođač i dalje na dobrom putu da implementira tehnologiju.
Ranije ove godine, izvršni direktor Dacije, Denis Le Vot, sugerisao je da bi Sandero uskoro mogao biti ponuđen sa hibridnim pogonom iz Joggera. S obzirom na to da su ova dva automobila usko povezana, implantacija je relativno jednostavna, saznaje Auto Express.
U to vreme, Le Vot je rekao: „Trudimo se da sve napravimo na istoj platformi. Jogger, od prednjeg dela automobila do B-stuba – to je potpuno isti automobil [kao Sandero]. Sa Joggerom ulažemo samo u zadnji deo automobila“.
Opravdajući Dacijinu ponudu, Le Vot je rekao: „Što se tiče investicija, pošto se toliko oslanjamo na platforme [Renault] grupe, možemo na neki način napraviti još jedan poluautomobil.“
Kada je Le Vot upitan da li to znači da bi Sandero aktuelne generacije mogao na kraju dobiti Joggerov hibridni 140 sistem, šef Dacije je rekao: „Da, doći će jednog dana“.
Marotovi komentari sada sugerišu da je predstavljanje automobila neizbežno – gotovo sigurno pre kraja godine.
Marot je takođe potvrdio da je razvoj sledećeg električnog vozila Dacije i zamene za gradski automobil Spring proizveden u Kini u toku, rekavši da je kompanija „posvećena povećanju svog EV udela“ i da „nećemo dugo čekati“ na više vesti o projektu malog električnog automobila.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs