
Napravljeno je samo 19 primeraka F40 LM, razvijenih posebno za američko IMSA takmičenje i evropsku FIA-GT seriju. Ovaj automobil je broj 14 od tih 19 i redak je primerak napravljen po GTC specifikaciji, što ga čini najmoćnijim od svih F40.

Ovaj F40 LM ima broj šasije 95448 i isporučen je nov kupcu u Švajcarskoj, koji je u to vreme posedovao i nekoliko drugih Ferrarija. Valter Hagman je zadržao automobil do 2002. godine, pre nego što ga je otkupio i ponovo prodao 2007. godine. Tokom narednih godina, novi vlasnik ga je vozio na raznim trkama u Italiji, Francuskoj, Španiji i Češkoj.

Aukcijska kuća napominje da su 2014. godine motor i menjač remontovani, a automobil je restauriran u originalnoj Rosso Corsa boji. Od tada je bio u vlasništvu kolekcionara u Las Vegasu, Nemačkoj i Austriji.

F40 LM ima 2,9 litarski V8 motor sa dva turbopunjača i 760 KS, što je 289 KS više od standardnog modela. LM je takođe težak 317 kg manje od fabričkog F40, što je samo 1050 kg sa tečnostima.
RM Sotheby's procenjuje da bi ovaj automobil na predstojećoj aukciji mogao da se proda za 8,5 do 9,5 miliona dolara.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: RM Sotheby’s