
Francuski proizvođač automobila, koji je prošle nedelje upozorio na slabije od očekivanih prodajnih količina u junu, rekao je da je njegova prodaja u drugom tromesečju pala za 0,1%, uprkos nizu lansiranja novih vozila. To je u poređenju s rastom od 2,8% u prvom tromesečju.
"Tokom prve polovine godine bili smo svedoci sve žešćoj konkurenciji između igrača na evropskom tržištu komercijalnih vozila", rekao je Ivan Segal, globalni direktor prodaje i operacija marke Renault.
"Potražnja je teška, osećamo ekonomski kontekst pun neizvesnosti, što svakako navodi kompanije da odlože određeni broj kupovina", rekao je on novinarima.
Renault trenutno vodi njegov finansijski direktor Dankan Minto dok traži novog glavnog izvršnog direktora koji će zameniti Luku de Mea, koji je otišao ovog meseca.
Kompanija, koja će 31. jula objaviti svoje pune polugodišnje podatke, prošle nedelje je takođe revidirala prema dole svoje prognoze operativne marže i slobodnog novčanog toka za celu godinu.
Dok je prodaja automobila marke Renault porasla za 8,4% u prvoj polovini godine, posebno zahvaljujući Cliju, bestseleru u Evropi, prodaja visokoprofitabilnih kombija i lakih komercijalnih vozila, koji čine petinu Renaultove prodaje, pala je za 29%.
Izvor: Seebiz.eu / Reuters
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault