
Osnovu predstavljaju konjske trke. Ali, kako je Cupra dobro poznata ljubiteljima automobila, logično je da upravo od njih traže da oni daju svoju definiciju „trke“. Naravno, u savremenom rečniku.
Učesnici se pozivaju da podrže inicijativu potpisivanjem peticije na change.org i svoja razmišljanja podele na društvenim mrežama koriseći hash-tagove #RedefiningRacing, kako bi svi pratioci mogli da se pridruže ovoj akciji.
Marketinški stručnjaci brenda Cupra su svesni značaja digitalnih komunikacija ali i realnosti da se zajedno sa tim menja i jezik. Pa i onaj usko vezan za automobilizam i auto sport.

Šta kaže Google?
Ako u najpopularnijem pretraživaču potražite značenje pojma „trkanje“, gotovo da je sigurno da će rezultat da bude „konske trke“. I to na osnovu definisije čuvenog Oksfordskog rečnika.
Paralelno s tim, dobijate opise poput „brzina“, „takmičenje“ ili „inovacija“. Ipak, Cupra je osmislila neke korake unapred: želja je da se pokrene dijalog na svetskom nivou na temu kako da se reči razvijaju u ritmu koji nameću kultura, strast pa i tehnologija.
Kako postati deo promene?
Proces koji je Cupra započela, nije samo marketinški trik. On je, ujedno, usmeren ka svim zaljubljenicima u trke i takmčenja.
Upravo iz tog razloga, pozvani su „glasači“ koji treba da obezbede dovoljnu podršku, uključe se u inicijativu i iskažu sve potencijale lične kreativnosti. Svako na platformi koju najbolje poznaje i ume da komunicira sa pratiocima. Naravo, postoje tu i neka pravila, a za početak je dovoljno potpisati „peticiju“ na stranici change.org/Redefiningracing i pratiti uputstva. Veoma je jedostavno. Naravo, poželjno je da se koriste hash-tagovi #RedefiningRacing, i da se taguje @cupra_official na platformama Instagram i TikTok.
Šta sve podrazumeva kampanja?
Kako je predviđeo, unutar kampanje će da se nađu svedočenja vodećih ljudi iu oblasti auto-moto sporta, među kojima će značajno mesto da uzmu vozači Cupra Kiro tima koji se takmiče u Formuli E, zatim brend-ambasadori i influenseri fokusirani na kulturu trka.
Kako se očekuje, svako svedočenje će da bude deo zajedničke poruke, a ona je da su auto trke trkačke manifestacije savremene generacije (čitaj: mladih „digitalaca“).
Kampanja predviđa i potpisivanje peticija tokom trka bolida na elektro pogon. Time će digitalna debata da bude preneta u fizički svet. Dakle, na asfalt, bio on postavljen na pistama ili ulicama gradva diljem sveta.
Detalj koji treba naglasiti jeste da na ovaj način ni u kom slučaju neće da se unize vrednosti i značaj trka konja, već će on samo da se proširi i prilagodi savremenoj eri.
Izvor: Automotoshow.rs
Foto: Cupra