home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Cupra
 
Cupra, relativno novi brend koji je za kratko vreme postigao mnogo, priključuje se strategiji poistovećivanja sa mladim generacijama. Iz te mantre, proizašao je novi slogan – nova definicija “za novu generaciju“. E, sada, to može da se protumači na nekoliko načina, ali očigledna ciljna grupa su ljudi koji intenzivno koriste društvene mreže.

Osnovu predstavljaju konjske trke. Ali, kako je Cupra dobro poznata ljubiteljima automobila, logično je da upravo od njih traže da oni daju svoju definiciju „trke“. Naravno, u savremenom rečniku.

Učesnici se pozivaju da podrže inicijativu potpisivanjem peticije na change.org i svoja razmišljanja podele na društvenim mrežama koriseći hash-tagove #RedefiningRacing, kako bi svi pratioci mogli da se pridruže ovoj akciji.

Marketinški stručnjaci brenda Cupra su svesni značaja digitalnih komunikacija ali i realnosti da se zajedno sa tim menja i jezik. Pa i onaj usko vezan za automobilizam i auto sport.

Cupra

Šta kaže Google?

Ako u najpopularnijem pretraživaču potražite značenje pojma „trkanje“, gotovo da je sigurno da će rezultat da bude „konske trke“. I to na osnovu definisije čuvenog Oksfordskog rečnika.

Paralelno s tim, dobijate opise poput „brzina“, „takmičenje“ ili „inovacija“. Ipak, Cupra je osmislila neke korake unapred: želja je da se pokrene dijalog na svetskom nivou na temu kako da se reči razvijaju u ritmu koji nameću kultura, strast pa i tehnologija.

Kako postati deo promene?

Proces koji je Cupra započela, nije samo marketinški trik. On je, ujedno, usmeren ka svim zaljubljenicima u trke i takmčenja.

Upravo iz tog razloga, pozvani su „glasači“ koji treba da obezbede dovoljnu podršku, uključe se u inicijativu i iskažu sve potencijale lične kreativnosti. Svako na platformi koju najbolje poznaje i ume da komunicira sa pratiocima. Naravo, postoje tu i neka pravila, a za početak je dovoljno potpisati „peticiju“ na stranici change.org/Redefiningracing i pratiti uputstva. Veoma je jedostavno. Naravo, poželjno je da se koriste hash-tagovi #RedefiningRacing, i da se taguje @cupra_official na platformama Instagram i TikTok.

Šta sve podrazumeva kampanja?

Kako je predviđeo, unutar kampanje će da se nađu svedočenja vodećih ljudi iu oblasti auto-moto sporta, među kojima će značajno mesto da uzmu vozači Cupra Kiro tima koji se takmiče u Formuli E, zatim brend-ambasadori i influenseri fokusirani na kulturu trka.

Kako se očekuje, svako svedočenje će da bude deo zajedničke poruke, a ona je da su auto trke trkačke manifestacije savremene generacije (čitaj: mladih „digitalaca“).

Kampanja predviđa i potpisivanje peticija tokom trka bolida na elektro pogon. Time će digitalna debata da bude preneta u fizički svet. Dakle, na asfalt, bio on postavljen na pistama ili ulicama gradva diljem sveta.

Detalj koji treba naglasiti jeste da na ovaj način ni u kom slučaju neće da se unize vrednosti i značaj trka konja, već će on samo da se proširi i prilagodi savremenoj eri.

Izvor: Automotoshow.rs

Foto: Cupra



čitanja : 106



Komentari