
Kako navodi Klix.ba, od skoro 750 hiljada prodatih vozila u prvom polugodištu, Volkswagen ima tri modela koji su najviše doprineli tome. Iako su T-Roc (106.000 prodatih primeraka) i Golf (104.000) blago prodavaniji od Tiguana (97.508), Volkswagenov SUV iz popularnog C segmenta jedini ima rast prodaje, i to od 28 posto u odnosu na prvo polugodište 2024. godine.
Kompaktni SUV-ovi (C-SUV-ovi) su najpopularniji tip vozila u Evropi približavajući se udelu od skoro 50 posto. Tiguan je ubedljivi lider ovog segmenta od početka godine i daleko najprodavaniji model.

Zašto kupci daju prednost nemačkom SUV-u ispred Qashqaija, Sportagea, Tucsona i ostalih modela?
Tiguan ima novi dizajn unutra i spolja, unapređenu tehnologiju, poboljšan unutrašnji dizajn i materijale, kao i ažurirane infotainment sisteme s većim 12.9- i 15-inčnim ekranima. Treća generacija ima potpuno nove hibridne pogone s potpuno električnim dometom od 100 kilometara u plug-in hibridnoj verziji. Volkswagenov SUV je jedan od retkih koji još uvek nudi dizelaše, koji čine tačno trećinu njegove prodaje.
Ne zaboravimo da Tiguan najbolje usklađuje luksuz i praktičnost i zato je popularan širom Evrope. Tiguan je izgradio svoju nišu kao premium izbor u segmentu kompaktnih SUV-ova. Posebno je popularan u Nemačkoj, Holandiji i Skandinaviji, gde izgled, performanse i efikasnost moraju ići ruku pod ruku.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen