home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW Tiguan
 
Volkswagenov SUV je uspešan jer pogađa "slabu tačku" evropskog tržišta, kombinujući praktičnost SUV-a s prepoznatljivom VW kvalitetom, naprednom tehnologijom i energetskom efikasnošću koju evropski kupci traže.

Kako navodi Klix.ba, od skoro 750 hiljada prodatih vozila u prvom polugodištu, Volkswagen ima tri modela koji su najviše doprineli tome. Iako su T-Roc (106.000 prodatih primeraka) i Golf (104.000) blago prodavaniji od Tiguana (97.508), Volkswagenov SUV iz popularnog C segmenta jedini ima rast prodaje, i to od 28 posto u odnosu na prvo polugodište 2024. godine.

Kompaktni SUV-ovi (C-SUV-ovi) su najpopularniji tip vozila u Evropi približavajući se udelu od skoro 50 posto. Tiguan je ubedljivi lider ovog segmenta od početka godine i daleko najprodavaniji model.

Tabela

Zašto kupci daju prednost nemačkom SUV-u ispred Qashqaija, Sportagea, Tucsona i ostalih modela?

Tiguan ima novi dizajn unutra i spolja, unapređenu tehnologiju, poboljšan unutrašnji dizajn i materijale, kao i ažurirane infotainment sisteme s većim 12.9- i 15-inčnim ekranima. Treća generacija ima potpuno nove hibridne pogone s potpuno električnim dometom od 100 kilometara u plug-in hibridnoj verziji. Volkswagenov SUV je jedan od retkih koji još uvek nudi dizelaše, koji čine tačno trećinu njegove prodaje.

Ne zaboravimo da Tiguan najbolje usklađuje luksuz i praktičnost i zato je popularan širom Evrope. Tiguan je izgradio svoju nišu kao premium izbor u segmentu kompaktnih SUV-ova. Posebno je popularan u Nemačkoj, Holandiji i Skandinaviji, gde izgled, performanse i efikasnost moraju ići ruku pod ruku.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 84



Komentari