
Cilj im je da povećaju svoj udeo s dosadašnjih 5,1 na više od šest posto. Kia računa na prodaju novih modela, posebno hibridnih vozila poput popularnog Carnival SUV-a i malog modela K4. Uprkos pritiscima američkih carina, kompanija je zabeležila rast prodaje na tržištu SAD-a od pet posto, navodi Poslovni.hr.
Strateški, Kia ne planira odmah da diže cene, već je fokusirana na povećanje volumena prodaje i širenje prisutnosti na tržištu. Kia takođe planira da prilagodi proizvodnju u svojoj američkoj fabrici u Džordžiji, gde će, s obzirom na kraj američkih subvencija za električna vozila u septembru 2025., deo proizvodnje električnih automobila preusmeriti na konvencionalne SUV modele poput Sportagea, Sorenta i Telluridea.
Glavni finansijski direktor Kie, Kim Seung-jun, istakao je da teške okolnosti vide kao priliku za jačanje svoje tržišne pozicije, ističući snagu kompanije u suočavanju s izazovima.
Kia i Hyundai ostaju među tri najveća globalna proizvođača automobila i beleže rast prisutnosti u SAD-u, zahvaljujući dobroj ponudi vozila i strateškom upravljanju proizvodnjom i prodajom. U prvoj polovini godine zajednički su zauzeli oko 11 posto američkog tržišta, što je unapređenje u odnosu na prethodnu godinu, pokazuje analiza tržišta.
Izvor: Poslovni.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Kia