home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Maserati MC20
 
Nakon poslednjih stavova iz Ferrarija i Lamborghinija na temu električnih supersportskih automobila, slična reakcija stigla je i iz Maseratija u kojem kažu da njihovi kupci uopšte nisu zainteresovani za automobile bez motora s unutrašnjim sagorevanjem.

Najave su bile ambiciozne, ali u Maseratiju su na kraju svega još u martu objavili da dižu ruke od elektropokretane verzije supersportskog dvoseda MC20 koji u konvencionalnoj verziji pokreće centralno smešteni trolitarski biturbo V6 motor Nettuno (630 KS), jer su detaljne analize pokazale da potencijalni kupci Maseratija žele lagan automobil koji pokreće snažan motor s unutrašnjim sagorevanjem.

Kako prenosi Klix.ba, šef inženjerijskog odeljenja Maseratija Davide Danesin potvrdio je raniju odluku o odustajanju od električnog MC20 i rekao da bi bilo besmisleno praviti automobil koji niko ne želi da kupi.

"Kupci naših automobila jednostavno nisu zainteresovani za električne verzije, ali su istovremeno veoma zainteresovani za verzije koje pokreću motori s unutrašnjim sagorevanjem, pa ćemo se okrenuti u tom smeru, što i priliči kompaniji kao što je Maserati", kaže Danesin.

Danesin je takođe pomenuo da u digitalnom vremenu ima sve više kupaca koji preferiraju analogiju i koji bi rado vozili neki od Maseratijevih modela s ručnim menjačem, što će u Modeni u kojoj duvaju neki novi vetrovi svakako uzeti u razmatranje, barem u kombinaciji s brojčano ograničenim serijama. Podsećanja radi, poslednji modeli Maseratija s ručnim menjačima nuđeni pre dvadesetak godina.

Santo Ficili, prvi čovek Maseratija i Alfa Romea, ranije je otkrio da će dve kompanije više sarađivati i u bližoj budućnosti raditi na zajedničkom projektu koji bi trebalo da rezultira supersportskim automobilom koji bi pokretala unapređena verzija Nettuno motora. Čini se da je sve moguće nakon iznenadnog odlaska Carlosa Tavaresa koji je donedavno bio na čelu posrnule Stellantis grupacije.

Izvor: Klix.ba / Autocar.co.uk

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Maserati



čitanja : 100



Komentari