
Mardell se pridružio ovoj kompaniji još davne 1990. godine, a dužnost glavnog izvršnog direktora je preuzeo u novembru 2022., nakon što je od juna 2019. bio na poziciji glavnog finansijskog direktora.
Kako navodi Autonet.hr, tokom njegovog vodstva, JLR, koji je u potpunom vlasništvu indijske kompanije Tata Motors, zabeležio je najveću dobit u poslednjoj deceniji i smanjio je korporativni dug za čak 5 milijardi funti. Kompanija je pod njegovim rukovodstvom ostvarila i svoje najsnažnije finansijske rezultate, a on je predvodio taj finansijski preokret nakon velikih gubitaka i dugova nastalih usled pandemije.
Dramatična promena u poslovanju je podstaknuta visokom popularnošću visoko profitabilnih modela Defender i Range Rover. Upravo su ti modeli postavili JLR na put prema ostvarenju ciljane profitne marže od 10% do 2026. godine. Međutim, njegov mandat će verovatno u javnosti ostati zapamćen primarno po pokretanju sveobuhvatnog i kontroverznog redizajna marke Jaguar, zajedno s predstavljanjem radikalnog koncepta Type 00.

Mardell je takođe nadzirao formiranje nove maloprodajne strategije "House of Brands" (Kuća brendova). Prema toj strategiji, Defender, Discovery, Range Rover i Jaguar su razdvojeni u zasebne marke, svaka s vlastitom marketinškom strategijom usmerenom na specifično pozicioniranje tih porodica modela, o čemu se pisalo i nedavno, prilikom najave redizajna vizuelnog identiteta Range Rovera.
Izvor: Autonet.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / JLR