home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID.1 Every
 
Volkswagen, koji je do sada dominirao nemačkim tržištem električnih automobila s modelima poput ID.3 i ID.Buzz, najavio je zaokret u svojoj strategiji imenovanja.

Prema izveštaju nemačkog lista "Wolfsburger Allgemeine", šef marke Tomas Šefer objavio je na sastanku zaposlenih u Volfsburgu da budući električni modeli više neće nositi oznaku "ID".

Ova odluka znači da budući električni mali automobil, koji je do sada bio poznat kao "ID.2", neće nositi to ime. Iako Šefer nije otkrio tačan naziv, naglasio je važnost očuvanja "ikoničnih imena". To je podstaklo nagađanja da bi mogli da se vrate klasični nazivi poput Pola, što bi značilo da bismo uskoro mogli da vidimo E-Polo na putevima.

Kalo navodi Index.hr, ova promena otvara i pitanje sudbine postojećih ID modela. Da li će se ID.3 preimenovati u E-Golf, a ID.Buzz u E-Transporter ili E-Bulli? Volkswagen za sada nije dao zvanični komentar na ova pitanja, ostavljajući prostor za spekulacije.

Oznaka "ID", uvedena 2018. godine s modelom ID.3, trebalo je da simbolizuje novu eru električne mobilnosti za Volkswagen, označavajući "inteligentni dizajn" i "identitet". Cilj je bio stvoriti jasnu razliku između električnih i tradicionalnih modela sa SUS motorima. Međutim, čini se da se kompanija sada okreće svojoj bogatoj istoriji i prepoznatljivim imenima.

Ova odluka je, prema izveštajima, naišla na odobravanje zaposlenih. To sugeriše da je povratak poznatim i omiljenim imenima potez koji ima podršku unutar same kompanije.

Čini se da je Volkswagen shvatio snagu svojih postojećih brendova. Imena poput Golfa nisu samo nazivi modela, već su postala sinonim za celu klasu vozila i obeležila su generacije vozača. Oživljavanje ovih imena za električnu eru ima smisla jer se oslanja na već izgrađenu prepoznatljivost i emocionalnu povezanost s kupcima.

S druge strane, oznaka "ID" je, iako moderna, možda bila previše tehnička i lišena emocija koje su ključne u automobilskoj industriji. Na kraju, povratak starim, proverenim imenima mogao bi da bude upravo ono što Volkswagenu treba da dodatno učvrsti svoju poziciju na tržištu električnih vozila.

Izvor: Index.hr / Wolfsburger Allgemeine

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 83



Komentari