
„Iz perspektive brenda, [ovi modeli] vam pružaju ogromne mogućnosti“, za Autocar kaže Federiko Foskini, šef prodaje i marketinga italijanskog brenda.
„Mislim da čak nismo dovoljno iskoristili priliku, jer možete mnogo toga da uradite sa Sterratom; i mislim da u budućnosti, sigurno, možemo da predstavimo ovu priliku u određenom trenutku.“
Nagoveštavajući povratak Sterrata, Foskini je rekao: „Znamo da je ovo spremno; tržište postoji“, što znači da je jedina preostala prepreka „moramo to da sprovedemo u delo“.
„Ne želimo samo da nadogradimo, želimo da iznenadimo“, rekao je, nagoveštavajući mogućnost lansiranja ograničenih izdanja Urusa i Revuelta, umesto da se drže samo Temerarija.
Foskini je rekao: „Uvek tražimo lude stvari u svim dimenzijama. Na primer, sa Urusom smo išli na Pajks Pik. Takođe smo predstavili Urus samo za trke [ST-X]. Ali ponekad naši koncepti postaju stvarnost.“
Pored novih derivata, Lamborghini povećava količinu personalizacije koju nudi kupcima u nastojanju da poveća profitabilnost bez povećanja obima prodaje. „Želimo da zadržimo ekskluzivnost“, objasnio je Foskini.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs