home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Prius

Mnoge marke hvale se hibridima i tako ih marketinški oglašavaju, a neretko je reč o tzv. blagim hibridima (MHEV). Automobil ima samo 48-voltni sistem gde starter i generator ponekad mogu da pruže dodatnu pomoć. Uticaj na potrošnju je minimalan. Sada se Toyota, koja je postala sinonim za hibride, buni protiv termina – blagi hibrid.

Taj termin, po Toyotinom tumačenju, zbunjuje kupce automobila i razvodnjava koncept hibrida, navodi Revija HAK.

– 48-voltni sistem pomoći, po našem mišljenju, ne predstavlja hibridni pogon. Mislim da proizvođači automobila imaju odgovornost da osiguraju da su kupci svesni razlika – rekao je za časopis Drive Sean Hanley, šef prodaje i marketinga u Toyoti u Australiji.

Toyota je predstavila svoj prvi hibrid još 1997. godine kada je debitovao Prius.

– Razvijali smo i uvodili hibridne automobile godinama i mislimo da to čini razliku – kaže Hanley.

Toyota takođe prodaje automobile s 48-voltnim sistemima, ali ih ne naziva blagim hibridima.

– Ne ubrajamo 48-voltne baterije u hibridne automobile, samo da bude jasno. Želim da bude jasno da kada kupujete Toyotin 48-voltni pogonski sklop, ne kupujete hibridni sistem. To nisu hibridi.

Izvor: Revijahak.hr / Drive

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 102



Komentari