home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Explorer EV
 
Izvršni direktor Forda, Džim Farli, oštro upozorava da će, ako se izgubi bitka za električne automobile protiv Kine, opstanak Forda biti ozbiljno ugrožen. Takođe ističe da drugi proizvođači poput Tesle i GM-a ne mogu konkurisati kineskom tržištu električnih automobila.

Izvršni direktor Forda je bio vrlo jasan u svojoj analizi o opasnosti koju predstavlja kineska autoindustrija u borbi za dominaciju na rastućem tržištu električnih automobila.

Ako išta karakteriše izjave Džima Farlija, to je da su direktne i koncizne, piše Klix.ba. Ti komentari u kojima je Farli direktno tvrdio da su kineski električni automobili daleko superiorniji od zapadnih i dalje odjekuju.

Američki div je pokrenuo svu svoju mašineriju s ciljem da napravi značajan korak napred u održivoj mobilnosti, a pre svega, u električnoj mobilnosti. Cilj je jasan: učiniti električne automobile jeftinijima. Ali, da li će to biti dovoljno? Nedavno je izvršni direktor Forda izrazio veliku zabrinutost zbog moći Kine, čak dovodeći u pitanje opstanak kompanije ako izgubi bitku za električne automobile.

Tesla, GM i Ford su takođe nemoćni protiv kineskih električnih automobila

U novoj izjavi, Farli je analizirao trenutnu situaciju na tržištu električnih automobila i, pre svega, ulogu koju Kina igra. Jasno dominantnu ulogu koja predstavlja direktnu pretnju ne samo Fordu, već i drugim velikim proizvođačima vozila poput Tesle i General Motorsa.

"Konkurentska realnost je takva da je Kina velika sila u industriji električnih vozila."

Za izvršnog direktora Forda, gotovo da nema konkurencije između kineskih i američkih proizvođača automobila kada je u pitanju dominacija električnim vozilima.

"Konkurentska realnost je da je Kina 'bête noire' u industriji električnih vozila. Nema stvarne konkurencije od Tesle, General Motorsa ili Forda u poređenju s onim što smo videli u Kini. Kina potpuno dominira pejzažom električnih vozila globalno i sve više van Kine."

Kineski uspeh na tržištu električnih automobila ima jednostavno objašnjenje, prema Farliju.

"Nude odlične inovacije po vrlo niskoj ceni. Postoje stotine kompanija koje primaju ogromne državne subvencije. To su novi brendovi. To je slučaj sa BYD-om i Geelyjem, te kompanijama poput Nio i Xiaomi, od kojih mnoge nikada pre nisu bile u automobilskom sektoru, i to im daje ogromnu prednost."

Fordova budućnost je u opasnosti

"U globalnoj smo konkurenciji s Kinom, i ne radi se samo o električnim vozilima. A ako ovo izgubimo, nećemo imati Ford u budućnosti", rekao je Farli, koji je iz prve ruke iskusio napredak kineske autoindustrije u električnoj mobilnosti dok svakodnevno vozi Xiaomi SU7.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 87



Komentari