
Automobil je proizveden je 2006. godine i nosi serijski broj 003. To je najranije Heritage izdanje GT-a i do sada je bio u vlasništvu samog Forda, navodi Klix.ba.
Lakiran u Gulf Blue boju s narandžastim detaljima, ovaj GT odaje počast Fordovim trijumfima u trkama izdržljivosti u Le Manu. Ispod poklopca se nalazi 5,4 litarski V8 motor s kompresorom, koji razvija sa 558 KS i 678 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na zadnje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača.
Ford je prvobitno zadržao ovaj automobil za marketinške i medijske svrhe i od tada je ostao u kolekciji. Prvi kupac automobila će biti onaj ko plati najviše na Barrett-Jacksonovoj jesenjoj aukciji u Skotsdejlu, a uz GT će dobiti i mnogo poklona, među kojima su Fordov sertifikat autentičnosti i originalna knjiga o sastavljanju, koja dokumentuje njegovo sklapanje. Prihod će biti iskorišćen za održavanje ogromne kolekcije automobila koju poseduje kompanija Ford.
Iako bi neko mogao pomisliti da je ovaj GT veći deo svog života proveo u muzeju, ipak ima neku istoriju na putu koju treba uzeti u obzir.
Prešao je oko 13.600 kilometara te je pretrpeo najmanje dve nesreće. U jednom slučaju je došlo do udara u zadnji deo pri maloj brzini. U drugom incidentu je sleteo s puta te je malo oštećen donji deo vozila. Oba incidenta su se dogodila pre skoro dve decenije i od tada je šteta popravljena.
Nema sumnje da će novi kupac dobiti jedan od najposebnijih Fordova ikada ponuđenih u javnoj prodaji. Činjenica da je ovo prvi automobil ikada ponuđen iz ličnog trezora brenda čini ga još primamljivijim.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Screenshot YouTube