home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
M-Hero M817
 
Jeepov sledeći elektrifikovani SUV bi mogao da dođe iz Kine, jer Stellantis razmatra korišćenje Dongfengove hibridne platforme.

Stellantis je preuzimanjem većeg udela u kineskom Leapmotoru pokazao da je spreman da se prilagodi, videći saradnju kao najbrži način da ostane u trci kada je u pitanju pristupačna električna ponuda. Izgleda da Stellantis sada takođe želi da ojača svoj odnos sa Dongfeng Motor Grupom, potez koji bi uskoro mogao da rezultira novim modelom pod jednim od sopstvenih brendova.

Kako navodi Carscoops, dve kompanije već dele dugu istoriju, jer Dongfeng proizvodi određene modele za Stellantis. Ovog puta se pažnja okreće ka Dongfengovim brendovima Voyah i M-Hero.

Prema izveštaju u kineskom Economic Observeru, Stellantis planira da razvije novi model Jeepa u narednih 18 meseci. On bi imao interni dizajn, ali bi se oslanjao na Dongfengov pogonski sklop, sisteme kokpita i tehnologije autonomne vožnje.

I Stellantis i Dongfeng su odbili da komentarišu, ali kineski Economic Observer tvrdi da će vozilo biti ozbiljan terenac, sa mogućim debijem već u prvom kvartalu 2027. godine. Iako je neizvesno da li će model ostati ekskluzivan za Kinu, to tržište će gotovo sigurno biti njegov centralni fokus.

Još uvek nije poznato koji od Dongfengovih pogonskih sklopova će Jeep možda izabrati da koristi za ovaj novi model. Jedna mogućnost je 1,5 litarski plug-in hibridni sistem iz modela M-Hero M817 koji koristi dva elektromotora i isporučuje čak 912 KS i 1.280 Nm obrtnog momenta. M-Hero 917 ide još dalje, isporučujući čak 1.072 KS. Ostaje da se vidi da li će se Stellantis odlučiti za ovu verziju ili će performanse zadržati malo uzdržanije.

Ako se plan ostvari, proizvodnja bi se gotovo sigurno odvijala u Kini. Stellantis ima iskustva tamo, pošto je ranije proizvodio modele Jeepa u partnerstvu sa GAC-om pre nego što je taj poduhvat propao 2022. godine.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 83



Komentari