home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Luka Napolitano
 
* U septembru 2025. godine, Stellantis je zabeležio povećanje prodaje putničkih automobila u EU30 od 11,5% u poređenju sa septembrom 2024. godine i povećao je svoj tržišni udeo (+0,1 pp), uglavnom zahvaljujući Citroenu (+0,3 pp), Fiatu (+0,1 pp) i Opelu (+0,1 pp).

* U trećem kvartalu 2025. godine, prodaja putničkih automobila je porasla za +4,4% u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši ukupno 422.000 jedinica.

* Jedan od ključnih pokretača ovih snažnih performansi bila je strategija „pametnog automobila“. Citroen C3 i C3 Aircross, Fiat Grande Panda i Opel Frontera su značajno povećali tempo prijema porudžbina, pomažući Stellantisu da zadrži lidersku poziciju u ključnom strateškom segmentu hibridnih vozila, sa tržišnim udelom od 15,2% u odnosu na septembar 2024. godine, što je povećanje od 4,1 procentna poena u odnosu na septembar 2024. godine.

* Četiri zemlje beleže povećanje ukupnog tržišnog udela, uključujući Italiju, koja beleži rast od 2,8% u odnosu na prethodnu godinu.

* Uzimajući u obzir rezultate za septembar 2025. godine, Fiat Panda je ostvario solidne rezultate vodeći u segmentu A, dok su Citroen C3, Opel Corsa i Peugeot 208 među prvih pet u segmentu B.

* Peugeot je u centru pažnje u segmentima B-SUV i C-SUV, sa modelima 2008 i 3008 među prvih pet u svojim segmentima.

- U trećem kvartalu 2025. godine, Stellantis je lansirao Citroen C5 Aircross, DS N°8 i novi Jeep Compass, nastavljajući strategiju obnavljanja proizvoda brenda, koja uključuje ukupno lansiranje 10 novih modela za tekuću godinu.

Luka Napolitano, direktor komercijalnih operacija u kompaniji Stellantis, istakao je glavna komercijalna dostignuća: „Zaista nam je drago što možemo da istaknemo veoma pozitivan trend prihoda od naših porudžbina, uglavnom u B2C segmentu, koji je porastao za +22% u septembru u odnosu na isti period prošle godine. Štaviše, u trećem kvartalu 2025. godine, evropsko tržište je zabeležilo snažan porast prodaje za modele Citroen C3 i C3 Aircross, Fiat Grande Panda i Opel Frontera, što je dovelo do povećanja prodaje naših putničkih automobila za +4,4 procentna poena u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši ukupno 422.000 vozila. Ukupno, tržišni udeo u trećem kvartalu je dostigao 15,4% u zemljama EU, sa prodajom od 549.000 jedinica putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila, pozicionirajući Stellantis kao drugu najveću automobilsku grupu u Evropi — daleko ispred trećeplasiranog konkurenta.“

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

Izvor: Stellantis



čitanja : 64



Komentari