
* U trećem kvartalu 2025. godine, prodaja putničkih automobila je porasla za +4,4% u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši ukupno 422.000 jedinica.
* Jedan od ključnih pokretača ovih snažnih performansi bila je strategija „pametnog automobila“. Citroen C3 i C3 Aircross, Fiat Grande Panda i Opel Frontera su značajno povećali tempo prijema porudžbina, pomažući Stellantisu da zadrži lidersku poziciju u ključnom strateškom segmentu hibridnih vozila, sa tržišnim udelom od 15,2% u odnosu na septembar 2024. godine, što je povećanje od 4,1 procentna poena u odnosu na septembar 2024. godine.
* Četiri zemlje beleže povećanje ukupnog tržišnog udela, uključujući Italiju, koja beleži rast od 2,8% u odnosu na prethodnu godinu.
* Uzimajući u obzir rezultate za septembar 2025. godine, Fiat Panda je ostvario solidne rezultate vodeći u segmentu A, dok su Citroen C3, Opel Corsa i Peugeot 208 među prvih pet u segmentu B.
* Peugeot je u centru pažnje u segmentima B-SUV i C-SUV, sa modelima 2008 i 3008 među prvih pet u svojim segmentima.
- U trećem kvartalu 2025. godine, Stellantis je lansirao Citroen C5 Aircross, DS N°8 i novi Jeep Compass, nastavljajući strategiju obnavljanja proizvoda brenda, koja uključuje ukupno lansiranje 10 novih modela za tekuću godinu.
Luka Napolitano, direktor komercijalnih operacija u kompaniji Stellantis, istakao je glavna komercijalna dostignuća: „Zaista nam je drago što možemo da istaknemo veoma pozitivan trend prihoda od naših porudžbina, uglavnom u B2C segmentu, koji je porastao za +22% u septembru u odnosu na isti period prošle godine. Štaviše, u trećem kvartalu 2025. godine, evropsko tržište je zabeležilo snažan porast prodaje za modele Citroen C3 i C3 Aircross, Fiat Grande Panda i Opel Frontera, što je dovelo do povećanja prodaje naših putničkih automobila za +4,4 procentna poena u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši ukupno 422.000 vozila. Ukupno, tržišni udeo u trećem kvartalu je dostigao 15,4% u zemljama EU, sa prodajom od 549.000 jedinica putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila, pozicionirajući Stellantis kao drugu najveću automobilsku grupu u Evropi — daleko ispred trećeplasiranog konkurenta.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis