
Kako ističe Jutarnji.hr, Malval nije nepoznat ni Renaultu ni industriji. Diplomirani dizajner je započeo karijeru upravo u Renaultu 1993. godine, ali već nakon tri godine prelazi u Volkswagen, gde stiče iskustvo u nemačkom pristupu dizajnu. Od 2001. do 2009. radio je za Citroen, a zatim prešao u Peugeot kao menadžer dizajna. U periodu od 2012. do 2018. bio je direktor dizajna Citroena, gde je potpisao nekoliko ključnih modela koji su brendu doneli novu prepoznatljivost, a poslednjih godina vodio je Mercedes-Benz International Design Center, čime je stekao globalno iskustvo.
Njegov dolazak u Renault dolazi u trenutku kada se marka nalazi u ključnoj fazi. Modeli poput Rafalea i Scenica E-Tech su već pokazali vidljiv uticaj Peugeotovog dizajnerskog jezika, što nije čudno s obzirom na Vidalov potpis. Ali sada bi smer mogao ponovo da evoluira, možda s dodirom nemačke preciznosti i francuskog šarma koji je Malval razvio u Citroenu i Mercedesu.
Renault tako nastavlja da ulagaže u snažan dizajnerski identitet, svestan da je upravo dizajn često prva tačka emocionalne povezanosti kupaca s brendom. Iako je prerano govoriti o konkretnim rezultatima, jasno je da će Malval, s više od tri decenije iskustva u vodećim evropskim markama, odigrati ključnu ulogu u oblikovanju Renaultovih budućih modela.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Renault