
Tako je Aleksander Karajlović imenovan za šefa razvoja u BMW M-u, nasledivši Dirka Hekera.
Kako navodi BMWblog, Karajlović je ranije bio šef projekta za XM pre nego što je prešao na poziciju potpredsednika za M liniju od početka 2021. do sredine 2023. godine. Nakon perioda u širem razvojnom timu BMW-a, sada se vratio u M.
Posao je cvetao za BMW M. Podbrend je zabeležio svoju 13. uzastopnu godinu rasta u 2024. godini sa 206.582 isporučenih vozila. Prognoze za 2025. godinu su još jače, jer su isporuke do septembra porasle za 7,9% u poređenju sa prvih devet meseci 2024. godine, dostigavši 158.182 jedinice. Treba napomenuti da obe brojke uključuju i M Performance modele.
Što se tiče Dirka Hekera, on ide u zasluženu penziju. Heker je proveo 37 godina u BMW grupi, uključujući 11 godina u M diviziji. Vodio je razvoj u BMW M-u od 2015. godine, pomažući u oblikovanju linije performansi u praktično svim segmentima. Pod njegovim nadzorom, M5 Touring se vratio i nalazi se uz M3 Touring.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs