home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše B92, dok je na svakom prodatom primerku Veyrona Bugatti u proseku bio u gubitku od 4,65 milona evra, novi model će kompaniji donositi profit, kažu u tom proizvođaču.

 (Dalje)



Aston Martin DB11 polako postaje prodajni hit poznatog proizvođača luksuznih automobila. Najnoviji Aston Martinov automobil je premijerno predstavljen prošle nedelje tokom Sajma automobila u Ženevi, a kompanija je već primila više od 1.400 narudžbina.

 (Dalje)

Ludwig Willisch, prvi čovek u BMW of North America, kaže da BMW-ov najveći SUV X7 ipak neće stići pre 2019. godine.

 (Dalje)

Njegovo ime stoji iza prvog električnog superautomobila na svetu i dobija međunarodne pohvale zbog svoje genijalnosti, ali za 28-godišnjeg Matu Rimca iz Hrvatske sve je počelo kao hobi iz garaže, piše jedna od najuglednijih svetskih agencija, francuski AFP u članku 'Električni superauto mladom Hrvatu doneo svetsku slavu'.

 (Dalje)

Poput Ferrarija, i Koenigsegg je odbacio mogućnost lansiranja SUV modela.

 (Dalje)

Ferrari je luksuzni brend i sa tim se ne sme igrati, rekao je prvi čovek kompanije iz Maranela. To u prevodu znači da će nastaviti da proizvode ultra moderne, brze i fantastične automobile kao i do sada, kao i da neće odustati od koncepta "koliko para - toliko muzike".

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, u trenutku kada svi brendovi sarađuju jedni s drugima, prvi čovek Fijat-Krajsler grupe (FCA) Serđo Markjone smatra da je njegova kompanija idealan partner za proizvodnju prvog automobila sa znakom „Apple“! Markjone je u svom stilu rekao da je „lud za Epl proizvodima“ ali je upozorio tehnološkog giganta iz Kalifornije da ipak pričeka sa ulaskom u svet automobila.

 (Dalje)

Glasine o četvorovratnom Bugattijevom modelu su prisutne već nekoliko godina, a sada su se intenzivirale.

 (Dalje)

Kao što se i očekivalo, Bentley Bentayga je privukao veliku pažnju javnosti i, što je još važnije, brojnih kupaca. Nakon premijere na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu ovaj britanski brend u vlasništvu Volkswagen je naime do danas od kupaca dobio oko 10.000 prednarudžbina za Bentaygu.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, prošlo je više od deset godina od lansiranja „dačije logan“ a najveći svetski proizvođači još nisu uspeli da pronađu rešenje za borbu protiv rumunskog brenda koji je u rukama „Renoa“. „Dačija“ je uspela da maksimalno iskoristi svoj položaj i da u 2015. prvi put premaši proizvodnju od pola miliona automobila godišnje.

 (Dalje)

Najvažnija Chryslerova premijera na januarskom NAIAS sajmu automobila u Detroitu je bio njihov novi MPV model Pacifika, koji u gami ove marke zamenjuje nekadašnji Town & Country.

 (Dalje)

Zvezda Sajma automobila u Ženevi bio je glumac Patrik Dempsi, zaljubljenik u profesionalni automobilizam. Ko je gledao automobile, a ko u njega, nismo sigurni...

 (Dalje)

Nakon skandala Dieselgate, brojni proizvođači pokušali su da profitiraju na mukama Volkswagena. Tako su u SAD-u pokrenute posebne prodajne akcije, u Evropi je kroz nekoliko meseci porasla prodaja Peugeota, Citroena, Opela i Forda, a sada je Peugeot i otišao korak dalje objavljujući “stvarne” podatke o potrošnji goriva svojih automobila.

 (Dalje)

Kako piše B92, jedan od najvećih nedostataka savremenih automobila na električni pogon je relativno mala autonomija u vožnji. Dok naučnici i inženjeri ne nađu način da iz baterija izvuku više energije, problem sa dužim putovanjim mogao bi da bude privremeno rešen uz pomoć jedne ovakve prikolice.

 (Dalje)

Kako piše Tanjug, bivši direktor Folksvagena Martin Vinterkorn je godinu dana pre izbijanja skandala sa manipulacijama primio elektronsku poštu u kojoj se ukazivalo na problem.

 (Dalje)