"Usisne klapne na bmw-ima".
Kako to kad neki kvazistručnjaci sa bloga osporavaše te tvrdnje ovde...
Mora da je potplaćen ovaj da laže. :)))
Ja samo ne znam ko pametan te swirl klapne još drži u motoru.
Nebitan proizvođač , ali prvo što bi uradio , promjenio ulje i izvadio klapne.
Inače čiko ima malih lapsusa , kod dCi se ne habaju bregaste , tj. one su vječne ali se zato se itekako habaju ležajevi radilice i obično ta dva kvara u vrlo kratkom roku se povežu , prvo turbo a onda i radilica prolupa.
Đorđe
čovek je sve tačno naveo. I za DCI, koji su total zapušteni.
To što navodiš za ležajeve radilice za DCI ja video nisam.... A kad bi zbog ležajeva radilice posojao špon po motoru, tobi prolupalo za 5 minuta....
I ovaj problem za HDI 1,6 je maksimalno prisutan,
Za Bembaru već da ne pričam....