
Na RALLY SWEDEN, u KARLSTADU se upravo privodi kraju SUPER SPECIJAL dugačak samo 1.9 kilometara. Najbrži je bio Finac JARI MATI LATVALA, sa „volkswagen polom WRC“, a posle 11 održanih brzinskih ispita, zvanični svetski prvak Francuz SEBASTIEN OŽIE, sa „volkswagen polom WRC“ je pred novim trijumfom. Naime, sutra su na programu još samo dva brzinska ispita od po 15 kilometara, a OŽIE ima prednost u odnosu na Novozelandjanina PADONA („hyundai i 20 WRC“) velikih 17.1 sekundi.

Kako prenosi Sport klub, u Hondi nisu toliko zabrinuti zato što su testove u Sepangu završili skoro dve sekunde iza Jamahe.

Šef Fiat Chrysler Automobila (FCA) Sergio Marchionne želi da se Alfa Romeo u Formulu 1 vrati kao samostalan, nezavisan tim.

Kako prenosi Sport klub, legendarni Alan Prost veruje da je F1 šampionatu potrebno uzbuđenje sledeće godine.

Mazda Motor Corporation je u svojoj Ujina Plant No. 1 u Hirošimi i zvanično počela sa serijskom proizvodnjom nove generecije SUV-a CX-9, čija premijera je inače održana u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu.
Volkswagen T1 Revival Concept: Ovako David Obendorfer vidi moderni VW T1

(Dalje)

Ni nedostatak velikog snega, ni izlokani putevi, ni voda na stazi nisu uticali na sjajnog mladića sa Novog Zelanda. Reč je o 28-godišnjem HAYDEN PADONU, vozaču „HYUNDAIJA i20 WRC“, koji je posle OSAM održanih brzinskih ispita sa samo 8.8 sekundi zaostatka, „na ledjima“ daleko iskusnijeg Francuza SEBSTIENA OŽIE, trostrukog prvaka sveta, koji je i pored liderske pozicije imao puno peripetija i par izletanja na RALLY SWEDEN.
Pagani Huayra BC ima 830KS i 1200 kg

Još ranije je bilo reči o tome da u Paganiju pripremaju ekstremniju verziju svoje Huayre, a zatim je početkom januara jednom teaser slikom to definitivno i zvanično potvrđeno. Nakon toga su se pojavile i fotografije jednog potpuno nemaskiranog primerka uhvaćenog u Italiji (sa eksterijerom u kombinaciji srebrne boje i ugljeničnih vlakana), a sada stižu i neki novi detalji.

Mada ni serijskih 431KS nije malo, Carbonfiber Dynamics je za BMW M4 Coupe prevideo kit za pojačanje njegovog 3,0 litarskog šestocilindričnog motora.