home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW 02

Bez obzira na proizvođača i model, automobili stare, a što su stariji, sve ih je teže održavati i zadržati na putu. Zato proizvođači nastavljaju da proizvode delove čija proizvodnja je odavno okončana te tako pomažu vlasnicima klasičnih automobila, a uz to i dodatno zarađuju. BMW je jedan od njih.

 (Dalje)



BMW Serije 7

Uobičajeno pouzdani američki Consumer Report je napravio istraživanje koja marka pravi najbolje automobile. I rezultati su i više nego kontroverzni.

 (Dalje)



Lada Iskra

Nova porodica kompanije AvtoVAZ nosi ime Lada Iskra, pri čemu će premijera biti održana tokom ove godine, dok se start serijske proizvodnje i prodaje najavljuje za početak 2025.

 (Dalje)

Holandski zahvat

Dutch Reach ili Holandski zahvat je blizu da postane standard u celoj Evropi. Njegov smisao je sprečavanje nesreća, pre svega biciklista, kada otvarate vrata automobila.

 (Dalje)

VIDEO: Test BMW XM

6 Mar 2024 - 20:00 Video Link

Video: Testosteeron



BYD Tang

Evropska komisija radi na iznalaženju mogućnosti za retroaktivno carinjenje kineskih električnih vozila.

 (Dalje)

Salon automobila u Ženevi

S obzirom na krizu dosadašnjeg formata salonskih izložbi automobila i autoindustrije, ne samo u Ženevi već i u svetu, potpuno je razumljivo da organizatori ovakvih priredbi traže neka nova rešenja. Generalno, globalni je trend da veliki proizvođači automobila sve češće odustaju od ovakvih priredbi, nudeći sami neke nove formate za predstavljanje svojih noviteta.

 (Dalje)

Porsche Taycan EV

Nemačko tržište je jedno od onih koja diktiraju ritam usvajanja električne mobilnosti. Ali za sada situacija nije dobra. Ukinute su državne subvencije za kupovinu vozila pa se očekuje čak i pad prodaje u 2024. godini. Ali to nije jedini razlog za premišljanje potencijalnih kupaca. Ulogu imaju i visoke cene struje, smatraju stručnjaci.

 (Dalje)



Stellantis Sustainera

* Prodaja poslovne jedinice Cirkularna ekonomija kompanije Stellantis je porasla 18% u 2023.
* Njena 4R strategija je postigla snažan rast na globalnom nivou, zahvaljujući rastu prodaje Ponovne proizvodnje od +14% i rastu prodaje Ponovne upotrebe od +63%.
* U 2024. godini, poslovna jedinica Cirkularna ekonomija kompanije Stellantis nastavlja svoj trend rasta: proširenje portfolija ponovno proizvedenih delova, lansiranje B-Parts ponude ponovno upotrebljenih delova u Severnoj Americi, finalizovanje zajedničkog poduhvata sa kompanijom Orano za recikliranje baterija.
* Poslovna jedinica Cirkularna ekonomija daje ključni doprinos Stellantisovom planu „Dare Forward 2030“.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 44 45 46  Sledeći»