
Kako prenosi Tanjug, analitičari agencije LSEG procenjuju da je Tesla u drugom kvartalu ove godine isporučio 438.019 automobila, što je za 3,7 odsto manje nego u istom kvartalu prošle godine.

Nemački G-Power prikazuje još jedan tjunirani BMW M3, i to G3M CS Bi-Turbo koji ovde ima više od 700 konja.

Kalle Rovanpera (Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid) pobednik je Rally Poland 2024, sedmog takmičenja u FIA kalendaru Svetskog reli šampionata.

Samo nekoliko dana nakon premijere novog M5 (G90), BMW je u fabrici u nemačkom Dingolfingu startovao i sa njegovom serijskom proizvodnjom.

Peta generacija Toyotinog sportskog modela Supra je stigla 2019. godine, a s japanskim delom priče u kojoj je učestvovao i BMW stigao je skladni coupe dvosed za čiji pogon je odabran linijski trolitarski 6-cilindarski biturbo motor (s polica BMW-a) kombinovan s automatskim menjačem.

Pouzdanost je jedna od glavnih briga kupaca polovnih automobila. Američki Consumer Reports, koji pravi neke od najrealnijih nezavisnih testova i istraživanja oko novih automobila sada je objavio novu listu najpouzdanijih vozila starih tri godine.

Još jedan zanimljiv slučaj u vezi cena automobila stiže iz Irske. Tamo se BMW M3 prodaje za 151.675 evra, dok je najnoviji novi M5 (predstavljen prošle nedelje) znatno jeftiniji od svog manjeg brata, budući da košta 137.055 evra. I to uprkos činjenici da je to daleko veći i teži automobil sa snažnim V8 motorom ispod haube. Zašto?

Nedavno predstavljena četvrta generacija Serije 1 (F70) i zvanično je počela da se proizvodi u BMW fabrici u nemačkom Lajpcigu.

Donedavno su Volkswagenovi menadžeri imali privilegiju da voze Poresche automobile, ali toga više nema. Direktor Volkswagena Oliver Blume je naredio da se seku troškovi cele grupe, a program bi trebalo da bude težak milijarde evra. To uključuje i privilegije menadžerskog osoblja. Uglavnom, visoki menadžment ne može više da vozi službene Porsche automobile nego mora da se prebaci na Volkswagene.