home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Supra

Peta generacija Toyotinog sportskog modela Supra je stigla 2019. godine, a s japanskim delom priče u kojoj je učestvovao i BMW stigao je skladni coupe dvosed za čiji pogon je odabran linijski trolitarski 6-cilindarski biturbo motor (s polica BMW-a) kombinovan s automatskim menjačem.

Pored 6-cilindarske opcije (na početku 340, kasnije 382 KS) uz koju je nakon par godina stigla i opcija sa ručnim 6-stepenim menjačem, Toyota je Supru ponudila i u jeftinijoj verziji s dvolitarskim četvorocilindarskim motorom (258 KS), što se mnogima činilo kao odlična odluka.

Tri godine posle u Toyoti su potvrdili da četvorocilindarska opcija koja se nudila samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim menjačem od naredne godine više neće biti u ponudi uz Supru čija je slaba prodaja prethodne godine, bez obzira na pogonsku opciju, mnogo lošija od očekivanja u upravi Toyote.

Uz ranije pominjanje da bi Supra uskoro mogla otići u istoriju, u ponudi za narednu godinu ostaje samo trolitarski motor sa šest cilindara koji će se i dalje kombinovati s automatskim ili ručnim menjačem. 382 „konja“ i 499 Nm obrtnog momenta su dovoljni za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu i elektronski ograničenih 250 km/h. Verzija s trećom papučicom iz mesta do „stotke“ stiže za 4,4 sekundi.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota



čitanja : 401



Komentari