home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Hyundai će osim modela i30 CrossWagon, na salonu u Frankfurtu koji počinje sledeće nedelje, predstaviti i dva koncept automobila. To su i-Blue Fuell Cell Electric Vehicle (prva slika) i Veloster concept (druga i treća slika). O studiji i-Blue je doduše već bilo reči, ali kako je korejski proizvođač tokom jučerašnjeg dana objavio nove slike i nove podatke o ovom prototipu, red je za još jedan kratak osvrt. Dakle, radi se automobilu sa gorivim ćelijama i pogonom na vodonik, čija autonomija sa jednim punjenjem vodonika iznosi oko 600 kilometara, a raspolaže snagom od 136KS. Studija i-Blue inače demonstrira privrženost korejske kompanije u razvoju ekološki podobnih vozila. Zanimljivo je da je i-Blue razvijen u Hyundaijevom dizajnerskom i tehničkom centru u Japanu, a ne u Koreji. Za razliku od nekih ranijih prototipova, i-Blue nije napravljen na platformi  SUV modela, već koristi novu platformu CUV (crossover utility vehicle) vozila, međuosovinskog rastojanja 2,85 metara (i-Blue je dugačak 4,85, a visok 1,60 metara). Na konceptu se uočava par zanimljivih dizajnerskih detalja, kao što su LED prednja svetla, veliki panoramski stakleni krov, originalno dizajnirani točkovi veličine 20 inča i tzv. samoubilačka vrata (prednja se otvaraju u suprotnom smeru u odnosu na zadnja). Drugi koncept ove marke na salonu u Frankfurtu je manji 2+2 sportski coupe nazvan Veloster. Prototip je inače prvi put prikazan javnosti u aprilu ove godine na salonu u Seulu, a nastao je u glavnom razvojnom centru korejske fabrike, koji se nalazi u mestu Namyang. Veloster concept ima ugrađen 2,0 litarski turbo motor sa 162kW/220KS i 5-stepeni automatski menjač, a dimenzije mu izgledaju ovako  - dužina/širina/visina : 4100/mm/1790 mm/1450 mm. Već po izgledu (naglašeni lukovi blatobrana, stakleni panoramski krov, opadajuća linija krova, atraktivni točkovi) je jasno da se radi o zaista zanimljivom sportisti poput nekadašnjeg Hondinog CRX-a ili takođe Hondinog koncepta REMIX, prikazanog na salonu u Los Anđelesu krajem prošle godine. Koliko god bio atraktivan i privlačan, Veloster će po svoj prilici ostati samo koncept vozilo bez većih šansi za serijsku proizvodnju.



čitanja : 723



Komentari