Mitsubishi i MiEV Sport i Mitsubishi Concept ZT
Japanski Mitsubishi je danas najavio dva nova, ekološki podobna koncept automobila, koji će zvaničnu promociju imati na predstojećem salonu automobila u Tokiju. Prvi je i MiEV Sport, koji "maksimalizuje sportske mogućnosti elektro-vozila sa nultom emisijom." Novi i MiEV se inače bazira na postojećem Mitsubishiju i MiEV i raspolaže sa pogonom na sva četiri točka (E- 4WD sistem) i tri elektromotora (dva snage po 20kW su smeštena u prednjim točkovima, dok se treći snage 47kW nalazi ispod prostora za prtljag i zadužen je za pogon zadnjih točkova). Spoljašnji dizajn ovog kompaktnog i ekološki podobnog automobila, sam Mitsubishi u svom press saopštenju, opisuje kao živahan i fluidan, dok je pojednostavljen interijer zaslužan za prijatan ambijent i putnicima (kombinacija 2+2) omogućuje da se osećaju kao kod kuće. i MiEV Sport ima prilično dugačko međuosovinsko rastojanje za svoju dužinu(međuosovinsko rastojanje iznosi 2550 mm, dužina 3450 mm, širina 1600 mm, visina 1400 mm), a zahvaljujući tome, kao i smeštaju litijum-jonskih baterija u najniži deo poda automobila, dobijena je optimalna raspodela težine, niže težište vozila i prostraniji interijer. Uz E-4WD sistem, Mitsubishi i MiEV Sport raspolaže i sistemima kao što su novi E-AYC (Electric Active Yaw Control), koji reguliše raspored obrtnog momenta između levog i desnog zadnjeg točka (veličine 17 inča), kao i S-AWC (Super All Wheel Control) sistem dinamičke kontrole vozila. Maksimalna brzina ovog koncepta iznosi 180 km/h, a autonomija sa jednim punjenjem baterija 200 kilometara. Drugi koncept automobil, koji je Mitsubishi pripremio za salon Tokiju, jeste Concept ZT u obliku klasične limuzine sa 4 vrata (prilično smirenog i neupadljivog dizajna) i novim 2,2 litarskim common-rail turbo-dizel motorom, uparenim sa Mitsubishijevom Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) transmisijom da duplim kvačilom. Pomenuti 4-cilindrični motor sa 16 ventila rasoplaže snagom od 140kW/190KS i 400Nm obrtnog momenta, turbinom promenljive geometrije i direktnim ubrizgavanjem goriva. Kao i iMiEV Sport, i Concept ZT ima elektronski kontrolisani pogon na sva četiri točka (veličine 20 inča) i S-AWC sistem dinamičke kontrole vozila. Concept ZT je inače dugačak 4950 mm, širok 1820 mm, visok 1440 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2815 mm. Mitsubishi napominje da se Concept ZT odlikuje visokim stepenom aktivne i pasivne bezbednosti, što je zasluga sistema kao što su Pre-crash Safety System (radar upozorava vozača o mogućnosti sudara sa drugim vozilom i, ako je potrebno sam počinje da koči i zateže sigurnosne pojaseve), Lanne-Drift Warning System (uz pomoć kamere na prednjem delu automobila i senzora upozorava vozača da je prešao linuju na putu bez uključivanja žmigavaca), a tu je i Parking Assistance system koji, uz pomoć senzora u branicima, procenjuje da li ima dovoljno mesta za parkiranje vozila. Ukoliko je parkiranje izvodljivo, sistem automatski preuzima manevrisanje točkovima, odnosno volanom, dok vozač treba samo da kontroliše kočenje.