Audi R8 e-tron concept : prve slike

Audi je prošle nedelje najavio da će 15. septembra na Salonu automobila u Frankfurtu premijeru na njihovom izložbenom prostoru doživeti i jedan automobil na elektropogon, a evo i prvih zvaničnih fotografija tog modela, nazvanog e-tron concept.
Baza je naravno sportski model R8, mada su iz Audija ranije nekoliko puta zvanično
saopštavali da Audi R8 na elektropogon uopšte nije u njihovom planu.

U svakom slučaju, e-tron concept je Audijev odgovor na Mercedes SLS eDrive i BMW-ov hibridni Vision EfficientDynamics concept (oba premijeru imaju takođe u Frankfurtu), a karakteriše ga i izmenjen izgled.


To se pre svega odnosi na drugačiji prednji gril, LED prednja svetla, modifikovani zadnji deo, nove točkove, odsustvo karakterističnih bočnih otvora za vazduh i kompletno preuređeni enterijer sa jednostavnim linijama, centralnom konzolom okrenutom ka vozaču i dva ekrana (jedan pokazuje slika sa kamere za vožnju unazad, a drugi navigacionu mapu).



Audi e-tron concept inače raspolaže sa snagom od 313KS, može do elektronski ograničenih 200 km/h, ubrzanje do 100 km/h savladava za 4,8 sekunde, a autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija iznosi oko 250 km.
Na kraju i podatak o dimenzijama. Audi e-tron je dugačak 426 cm, širok 190 cm, visok 123 cm, dok mu težina iznosi 1600 kg.
Previse "bling bling" detalja. Zadnji deo je lep a enterijer je super.
Meni je enterijer leš živi, nema ništa posebno unutra, A4, A5,A6, A8 i TT imaju mnogo bolju unutrašnjost nego ovaj. Ali sa strane mi se baš sviđa auto.
Spoljašnji izgled i nije toliko bitan, bitna je suština, a to je motor. Audi ima već veoma lep dizajn i enterijera i eksterijera, samo treba staviti elektromotor koji je dostojan figure R8-ice. Trenutno su baterije "usko grlo" za razvoj e-automobila, preskupe su, premali kapacitet imaju i predugo se pune... Da vidimo šta Audi ima na to da kaže, ne verujem baš puno. Po meni najveći problem e-tron koncepta je to što elektromotor ne može da proizvodi zvuk V8 ili V10 motora koji je muzika za uši svakoga ko voli/vozi sportske automobile.